۷۴۱۴۹۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فکری: من را به دیو تشبیه کرده‌اند!

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان از برخی شیطنت هایی که در فضای مجازی علیه او انجام می شود گلایه کرد.

ورزش سه: محمود فکری که موفق شد با قهرمانی در لیگ یک به همراه نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کند با مسئولان این تیم برای ادامه همکاری توافق کرد. اما خیلی زود از مسجد سلیمانی ها جدا شد و نتوانست با مدیریت باشگاه ادامه همکاری دهد. جدایی فکری باعث شد تا هواداران مسجدسلیمانی نسبت به سرمربی سابق خود واکنش ها تندی نشان دهند. فکری در مورد کامنت هایی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود گفت: ظاهرا با پست هایی که گذاشته اند مرا به دیو تشبیه کرده اند. واقعاً از دیدن این پست تعجب کردم، نمی‌دانم چرا من را به دیو تشبیه کرده‌اند. البته حساب این افراد با مردم خونگرم مسجدسلیمان جدا است. خیلی از مردم خوب این شهر با من تماس گرفتند و ابراز شرمندگی کردند و خیلی هم از من تشکر و قدردانی کردند.

او ادامه داد:‌‌ با این حال من وظیفه خودم می‌دانم اگر کوتاهی در حق تیم نفت مسجدسلیمان کرده‌ام از آنها عذرخواهی کنم تا گلایه‌ای باقی نماند. من این تیم را به مقام قهرمانی در یک لیگ رساندم و این تیم را به لیگ برتر آوردم با این حال باز هم گفتم عذرخواهی کنم تا به کسی برنخورد.

فکری در مورد اینکه چرا در لیگ برتر همراه نفت مسجدسلیمان نماند، گفت: متأسفانه به خاطر اینکه روراستی ندیدم و حرف و عمل‌ها با هم خیلی فرق می‌کرد از نفت جدا شدم چون این فضا با روحیات من سازگار نیست. من از تیم نفت جدا شدم تا نگویند که فکری باعث شد تیم نفت مسجدسلیمان دیر بسته شود.

سرمربی شاهین‌ شهرداری بوشهر در مورد شرایط کار در این تیم گفت:‌‌ فضای خوبی در این تیم داریم. مجموعه شهری و مدیریت باشگاه به دنبال تأمین خواسته‌های تیم هستند تا مربیان و بازیکنان با کمترین دغدغه کار کنند و امکاناتی را که احتیاج داریم مهیا می‌کنند. امیدوارم اینجا هم بتوانم در این فضای سالم خوب کار کنیم و نتایج دلخواه‌مان را بگیریم.

وی در مورد اینکه به مدیران باشگاه قول صعود به لیگ برتر را داده‌اید یا نه، گفت: نه تنها در شاهین که در هیچ تیمی نمی‌توان قول صعود داد. زیرا برای صعود فقط تلاش مربیان و بازیکنان کافی نیست و تمام مجموعه باشگاه باید کارش را درست انجام دهد همانطور تیمی که سقوط می‌کند تنها تقصیر متوجه بازیکنان و مربیان نیست و کل باشگاه کارش را درست انجام نداده است. من به باشگاه قول داده‌ام سهم خودمان را به نحو احسن انجام دهیم و تلاش می‌کنم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته پر بیراه هم نگفتن محمود خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج