۶۲۴۴۸۸
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

قلیچ: صحبت‌های بیرانوند توهین به همه است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از طریق رسانه‌ها متوجه حرف‌های شب گذشته بیرانوند شدم اما باید بگویم حرف‌های او نه تنها توهین به پیشکسوتان پرسپولیس بلکه توهین به همه مردم ایران است.

خبرگزاری فارس: وحید قلیچ درخصوص صدرنشینی تیم پرسپولیس بعد از برد مقابل سایپا، گفت: من بازی را دیدم و به نظرم پرسپولیس از بازی با استقلال هم بهتر بازی کرد. برانکو به خوبی تا اینجا کار کرده و اگر حاشیه‌ها اجازه دهند پرسپولیس می‌تواند باز هم موفق شود. خوشبختانه مسیر تیم مشخص است و اگر اطرافیان اجازه دهند من قول می‌دهم پرسپولیس یکبار دیگر قهرمانی را جشن بگیرد.

وی درباره اینکه علیرضا بیرانوند دیروز بعد از بازی با سایپا عنوان کرده که به احتمال زیاد برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی خواهد رفت، تصریح کرد: بیرانوند اگر می‌خواهد برود می‌تواند این کار را انجام دهد. پرسپولیس هیچ زمانی گیر بازیکنی نبوده و همیشه این تیم است باقی می‌ماند. پرسپولیس از زمانی که صندوق عقب ماشین علی پروین رختکن این تیم بود پرسپولیس بود و بعد از این هم پرسپولیس باقی خواهد ماند. این تیم لنگ بازیکنی نمی‌ماند، بازیکنان باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه بیرانوند عنوان کرده به جای پرسپولیس باید به فکر خودش باشد اظهار داشت: الان شرایط فرق کرده است، دیگر تعصب معنایی ندارد، الان بازیکنی هست که می‌گوید ماهیانه ۵۰ میلیون تومان هزینه زندگی‌اش می‌شود دیگر شما از این بازیکن نباید انتظار تعصب داشته باشید. تا زمانی که بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس باشد و گل نخورد من از او حمایت می‌کنم. الان هم حرفی درباره او ندارم.

قلیچ خاطرنشان کرد: من خودم صحبت‌های بیرانوند را نشنیدم و از طریق رسانه‌ها متوجه این حرف‌ها شدم اما اگر واقعا چنین حرفی زده باشد جوانی و خامی کرده که این صحبت‌ها را انجام داده است. خود من انواع و اقسام مشکلات را داشتم اما یکبار در رسانه‌ها آن را عنوان نکردم. اگر مشکلی هم هست برای خود من این مشکل اهمیت دارد و نباید آن را همه جا جار بزنم. بهتر بود بیرانوند هم اگر حرف یا مشکلی دارد آن را پیش خودش نگه می‌داشت و نباید آن را جار می‌زد. من با او حتما در این مورد صحبت خواهم کرد. او دروازه‌بان پرسپولیس است و نباید این صحبت‌ها را مطرح کند. مطمئنا اگر این حرف‌ها را ادامه دهد مردم با او لج می‌کنند و این برای خود بیرانوند بد خواهد شد. به نظر من حرف‌های شب گذشته بیرانوند حرف‌های بدی است و برای او این حرف‌ها تبعات خواهد داشت. اینگونه حرف زدن به سود او نیست و او باید بداند که هر حرفی را نباید مطرح کرد.

وی با اظهار تاسف از صحبت‌های شب گذشته بیرانوند افزود: حرف‌های بیرانوند نه تنها توهین به پیشکسوتان بلکه توهین به همه فوتبال دوستان است. به خدا ما پیشکسوتانی داریم که حتی هزینه کرایه تاکسی هم ندارند که بدهند، ما اینطور فوتبال بازی کردیم و با تعصب برای تیممان به زمین می‌رفتیم. اما الان اینطور نیست و متاسفانه می‌بینیم که بازیکنان همه چیز را فدای پول و موقعیت می‌کنند و حتی به مربی خود فحش هم می‌دهند.شما نباید از بیرانوند توقعی داشته باشید. او مقصر نیست چرا که مشاوران خوبی در کنار او نیستند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه حرف‌های دیروز بیرانوند نشان می‌داد که او خودش را از پرسپولیس بالاتر می‌داند، گفت: مطمئن باشید بزرگتر از بیرانوند هم مقابل نام پرسپولیس چیزی نیست. زمانی که من در پرسپولیس بودم سعید عزیزیان هم در این تیم حضور داشت. من چون پولی نمی‌گرفتم ۳۰۰ هزار تومان هزینه کردم تا به ژاپن بروم و کار کنم. یک روز به تمرین آمدم و به آقای پروین گفتم که می‌خواهم به ژاپن بروم تا آنجا کار کنم و پولی برای خانواده‌ام بدست بیاورم. از شانس من عزیزیان در همان روز پایش شکست ، آقای پروین گفت اگر می‌خواهی به ژاپن بروی برو اما فکر به حال مردم کن که چشمشان به پرسپولیس است. تو بمان و بازی کن، من همین ۳۰۰ هزار تومان را برایت از مردم می‌گیرم و پولت را پس می‌دهم. باور کنید با این حرف آقای پروین دیگر رویم نشد حرفی بزنم و قید ژاپن رفتن را زدم و در پرسپولیس ماندم. به خدا قسم می‌خورم که آن ۳۰۰ هزار تومان را هم به من ندادند. افتخار می‌کنم که در این تیم ماندم و همین که مردم و رسانه‌ها از من به خوبی یاد می‌کنند برایم ارزشمند است. پرسپولیسی اصیل یعنی پروین و خوردبین که یک عمر در این تیم ماندند،. نه کسانی که هر روز رنگ عوض می‌کنند.

قلیچ خاطرنشان کرد: بازیکنان الان بی‌ظرفیت شده‌اند،‌منظورم به همه آنها نیست بلکه منظورم کسانی است که خودشان می‌دانند، خود شما خبرنگاران و مردم همه چیز را بهتر می‌دانید. من دشمنی با کسی ندارم اما بازیکنان باید مواظب حرف‌ها و حرکاتشان باشند. بازیکنان این روزها نه برای مردم احترام قائل هستند و نه پیشکسوتان. آنها با اکراه و به زحمت با مردم یک عکس یادگاری می‌گیرند و پیشکسوتانشان را هم نمی‌شناسند. من ۱۲ سال به عنوان بازیکن در پرسپولیس بودم و چند سال هم در این تیم مربیگری کردم اما ادعایی ندارم. بازیکنان این دوره فقط به فکر منافعشان هستند و به چیزی جز پول و منافع فکر نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • دماغوند

      اقای قلیچ شماببخشید این دماغوند درحدی نیس که شمابخواین جوابشوبدین

    • علی

      برانکو باید این بیرانوند رو نیکت نشین کنه

    • عاشق طارمی

      درود باغیرت ،،،بیرانوند و این بازیکنای دوره زمونه پول پرستن

      پاسخ ها

      • dar

        درسایه حسینی انصاری ماهینی زبون دراورده

    • ایرانی

      سربازی رفتن چرا اینقدر برای بعضی ازبازیکنان سخته خدمت سربازی را باید برای بازیکنان عادی بشه نه اینکه مثل وزرا صبح ها بره سرکار شبها برگردد خونه.اینم شد سربازی.کجای دنیا اینطوری میرن سربازی.جوانهای ما نگهبانی وبیدارباش دارند ولی این اقایان تخم دوزرده تولید میکنند نوه ملکه انگلیس سربازی میره ولی بازیکنان ما محل وباشگاه واطاق خواب ورستوران وهتلش خودش انتخاب میکنه

    • بدون نام

      چرا بزرگش کردید میخواد بده خدمت سربازی

    • dar

      اقای قلیج ناراحت نباش درسایه دفاع بیرانواند شاخ دراورده بهتون قول میدهم هرتیمی رفت نمیتواند نام خود رانگهدارد

    • طاها غفوری

      خدا کنه تراکتور هم نگیره بره دسته یک پارسال ۳ تا گل از استقلال خورد اصلا واکنش نداشت و میخ وایساد.

    • بدون نام

      من استقلالیم، اما دمت گرم آقای قلیچ، و آفرین ب تعصب شما

    • بدون نام

      ایول بازیکن باید تعصب داشته باشه

    • عاشق طارمی

      جای برانکو بودم میزاشتم بیراوند خواب ببینه دیگه تو دروازه پرسپولیس بایستد

    • بدون نام

      اقای قلیچ انشاالله صحیح وسلامت باشید شما پیشکسوتان با تعصب و قدیمی وبا تعصب های کنونی در قلب ما جا دارید و مایه افتخار امثال بیرانوند خود ضرر خواهند کرد با این حاشیه سازی ها که برای تیم درست میکنند ولی این اقا کو چکتر از اینه که بخواد به پرسپو لیس بزنه

    • بدون نام

      بیرانوند یک دروازبان بسیار معمولی اما فوق العاده خوش شانس....
      در پرسپولیس در دورانی قرار داره که بهترین پرسپولیس دهه است بهترین دفاع ها و هافک ها و اصلا توپی نمیاد...
      در تیم ملی هم وقتی در 10 بازی حتی 10 شوت به سمت دروازه نیومده کلین شیت کردن راحت ترین کار میتونه باشه
      طبق آمار ( بر اساس کلین شیت ) دروازه بان خوبی است اما در واقعیت اینطور نیست
      این آقا همون زمان که رنگ عوض کرد از یه استقلالی با تعصب به یه پرسپولیسی با تعصب تبدیل شد نشون داد که چه شخصیتی داره
      امیدوارم به تیم دیگه ای بره تا مشخص بشه سطح پایینی که داره
      پوشیدن لباس تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال لیاقت هرکسی نیست..

    • بدون نام

      دیگه نیس مث علی پروین ها وحید قلیچ ها عابدزاده ها علی کریمی ، محمود خان خوردبین .... دیگه چند تا بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هیچ احدی بزرگتر از اسم پرسپولیس نی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      پرسپولیس هیچوقت لنگ بازیکن نمیمووووونه
      این بازیکنای تیم هستن که باید عرق و علاقه اشووووووووووووونو به تیم داشته باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      والسلاااااام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      آقای بیرانوند احساس راحتی نمیکنی راه باز جاده درااااااااااااااااااز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج