۵۷۵۹۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماتيچ: هدف ما قهرمانی در ليگ برتر است

نمانیا ماتیچ می‌گوید در تیم جدیدش هدفی جز قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

خبرورزشی: نمانيا ماتيچ هافبك دفاعي صرب باشگاه چلسي بالاخره به شايعات پايان داد و راهي يونايتد شد. اين بازيكن ۲۸ ساله با قراردادي كه رسانه‌هاي انگليسي ارزش آن را ۴۵ ميليون يورو تخمين زده‌اند به عنوان سومين بازيكن جديد يونايتد در اين تابستان، راهي اولدترافورد شده است. ماتيچ كه پيش‌تر سابقه همكاري با مورينيو را داشته در بدو ورود گفت‌وگويي با تلويزيون يونايتد داشته كه آن را از نظر مي‌گذرانيد.

* يكي از اعضاي شياطين سرخ شدن چه حسي دارد؟

فوق‌‌العاده است. يونايتد يكي از باشگاه‌هاي بزرگ دنياست و حالا خيلي خوشحالم كه من يكي از اعضاي اين باشگاه هستم. بي‌صبرانه منتظرم تا با تيم تمرين كنم و در مسابقات حضور داشته باشم.

* و با همين بي‌صبري هم منتظر كار كردن با ژوزه مورينيو هستي؟

از اينكه قرار است دوباره با مورينيو كار كنم خوشحالم. او مربي بزرگي است كه بلد است چطور كاري كند كه من بهترين بازي‌ام را به نمايش بگذارم‌؛ وقتي قبلاً با او كار كردم، پيشرفت داشتم.

* بايد از اينكه قبل از شروع فصل قراردادت با يونايتد نهايي شده خوشحال باشي، چون اين‌طوري زمان كافي براي شناخت هم‌تيمي‌هاي تازه‌ات را داري. درست است؟

اينكه زودتر از موعد توانستم قرارداد ببندم مهم است چون زمان لازم را دارم كه خودم را با سبك كاري و توصيه مربي آشنا كنم و با هم‌تيمي‌هايم اخت پيدا كنم. خب راستش خوشحالم كه قبل از اولين مسابقه بزرگ‌مان مقابل رئال‌مادريد مي‌توانم چند جلسه تمرين هم داشته باشم. مطمئمن هستم همگي كنار يكديگر اين فصل مي‌توانيم كارهاي بزرگي را رقم بزنيم.

* تو با چلسي تمرين كرده‌اي ولي در مسابقات پيش فصل به ميدان نرفته‌اي؛ ميزان آمادگي‌ات الان در چه سطحي است؟

من با تيم هم تمرين نكرده‌ام بلكه جداگانه زير نظر يك مربي بدنساز تمرين كرده‌ام. مطمئناً شرايط مشابه نخواهد بود ولي زمان كافي دارم تا پيش از شروع رقابت‌هاي اين فصل خودم را به مرز آمادگي برسانم. الان ۱۰۰ در صد آماده نيستم ولي به زودي آماده مي‌شوم.

* قبول داري پستي كه امروز بازي مي‌كني، يعني هافبك دفاعي، يكي از مهمترين پست‌ها در فوتبال مدرن است؟

بله، همين‌طور است. اين روزها هافبك‌هاي تدافعي بايد تعادل را به تيم برگردانند و در كار كنترل بازي مشاركت ويژه‌اي داشته باشند. نمي‌توانم بگويم اين پست مهمتر از پست ديگري است ولي وقتي بازي مي‌كنيم با تمام وجودمان بازي مي‌كنيم. در اين پست هميشه بايد بدانيم توپ كجاست، چه موقع حمله كنيم، چه موقع ضدحمله رقيب را خراب كنيم و موازنه را به نفع خودمان عوض كنيم. در اين پست تو در مركز توازن تيم هستي.

* هموطن تو يعني نمانيا ويديچ يكي از اسطوره‌هاي اين باشگاه شد. او را تحسين مي‌كردي؟

ويديچ بازيكن بزرگي بود‌؛ يكي از الگوهاي فوتبالي‌ام، چون دوران حرفه‌اي فوق‌‌العاده‌اي را ثبت كرد. اولين باري كه به تيم ملي صربستان دعوت شدم او يكي از كاپيتان‌هاي تيم بود. بازي كردن در باشگاهي كه ويديچ در آن درخشيده فوق‌‌العاده است‌؛ حالا بايد تمام تلاشم را كنم تا جاي ممكن، مثل او خوب باشم.

* به عنوان يك بازيكن يونايتد، حالا چه اهدافي داري؟

به عنوان يكي از اعضاي تيم فكر مي‌كنم مي‌توانيم كارهاي زيبايي را رقم بزنيم. مطمئن هستم كه هدف‌مان قهرماني در ليگ برتر است. در ليگ قهرمانان اروپا هم كه هر اتفاقي ممكن است رخ دهد. يونايتد يكي از بهترين تيم‌هاست. سخت است كه قبل از شروع فصل برنامه مشخصي را تعريف كرد ولي مي‌خواهيم تا جاي ممكن همه بازي‌هاي را ببريم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج