۵۷۳۴۳۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

چاره مقابله با زوج پرحاشیه پرسپولیس

پرسپولیس لیگ هفدهم را با برد خوب خانگی مقابل فولاد شروع کرد اما اتفاقات پس از بازی، پالس‌های منفی را برای هواداران فرستاد.

وطن امروز: پرسپولیس لیگ هفدهم را با برد خوب خانگی مقابل فولاد شروع کرد اما اتفاقات پس از بازی، پالس‌های منفی را برای هواداران فرستاد. جایی که طارمی و مسلمان بی‌توجه به اهمیت آرامش تیم، شروع به مصاحبه‌های چالشی کردند. آنها به صرف اینکه بازیکن ثابت تیم هستند بدون هیچ هراسی علیه مدیریت (نه صرفا طاهری) حرف می‌زنند. از بی‌پولی می‌گویند و یکسری حرف‌های دیگر که بیشتر به انتقام‌گیری رسانه‌ای می‌ماند. آنچه امروز در پرسپولیس می‌بینیم نمونه‌ای نادر در فوتبال جهان است. بازیکن بی‌آنکه واهمه‌ای از تبعات حرف‌هایش داشته باشد همه اصول باشگاهی و مدیریت را زیر سوال می‌برد. یعنی از یکجا خیالش جمع است. توهم دارد که او نباشد کار روی زمین می‌ماند. بدون تردید این حواشی در صورت امتداد می‌تواند بهای سنگینی را برای قرمزها داشته باشد. همه بازیکنان ایرانی درباره مسائل مالی مشکلاتی را با باشگاه‌های خود دارند اما این سیاهنمایی که زوج مسلمان و طارمی به راه انداخته‌اند قطعا ابعاد دیگری را در دل خودش دارد.

اگر برانکو منفعل باشد و طاهری همچنان نظاره‌گر، آنگاه ویروسی که این دو بازیکن به جان تیم انداختند همه‌گیر می‌شود. در فوتبال حرفه‌ای در هر کجای جهان اگر هر بازیکنی بخواهد اینگونه علیه باشگاه موضع بگیرد کمترین هزینه‌اش از دست دادن ترکیب اصلی تیم است. با وجود سیامک نعمتی و گادوین منشا و همچنین از راه رسیدن بشار رسن، دست برانکو برای یکسری تغییرات باز است. امروز باید محسن مسلمان بفهمد بازیکن بی‌جانشین پرسپولیس نیست. مهدی طارمی هم تصور نکند بدون او هیچ بازیکن دیگری برای گل زدن وجود ندارد.

وظیفه برانکو آرام کردن جو تیمش است. همان آرامشی که به‌خاطرش رامین رضاییان را قربانی کرد. وظیفه مربی حفظ آرامش تیم است. مسلمان و طارمی این روزها احساس می‌کنند پرسپولیس بدون آنها نمی‌تواند کارش را پیش ببرد از این رو در پایان هر بازی براحتی هر چه دل تنگ‌شان می‌خواهد می‌گویند. شاید حرف‌شان راست باشد اما هر حرف راستی را نباید هرکجا زد. اینکه ۸۰۰ میلیون گرفتند و ۳۰۰ تای آن مانده، آنقدر اهمیت ندارد که میلیون‌ها ایرانی را شریک چند و چون کیف پول خود کنند. برای مردم جذاب نیست که در حساب این بازیکن عوض فلان میلیون تومان، فلان قدر است. مردمی که بعضا درگیر وام ۱۰ میلیونی هستند وقتی می‌بینند بازیکن از قراردادش ۸۰۰ میلیون گرفته و مثلا ۴۰۰ تای آن مانده، ته دل‌شان خالی می‌شود و می‌گویند کاش ما هم غم آنها را داشتیم. البته در این حقیقت که این پول حق فوتبالیست‌هاست هیچ جای بحثی نیست اما اصولا بازیکنان ما مناعت طبع ندارند و براحتی دم از فقر و نداری می‌زنند آن هم درست در زمانی که ماشین چند صد میلیونی سوار می‌شوند. مثلا برای بیرانوند عار نیست که حرفش بشود تیتر نخست، یک روزنامه که من فقط پول یک کیسه برنج را دارم!

دست برانکو برخلاف فصل قبل حالا باز است. بازیکن حق دارد دنبال طلبش باشد اما دالان ورزشگاه در پایان بازی، مکان زنده کردن مطالبات نیست. میلیون‌ها هوادار تنها دغدغه پرسپولیس را دارند و نباید آرامش روانی تیم را قربانی مطالبات مالی خود کنند.

اگر برانکو به سیامک نعمتی اعتماد کند و مسلمان چند بازی را روی نیمکت بنشیند و در آن سو طارمی که بدنسازی نکرده، از کنار دست برانکو روی نیمکت شاهد بازی منشا باشد، آن وقت شاید این زوج پرحاشیه، با واژه آرامش آشنا شوند.

آنها بازی با الاهلی سعودی را گروگان گرفته‌اند و تصور می‌کنند چون کار باشگاه و مدیریت برای آن بازی حساس گیر است، می‌توانند هر روز علیه یک نفر مصاحبه کنند. اگر امروز برانکو از ابزار در دستش (ذخیره کردن) استفاده نکند، شاید فردا تعداد معترضان به عدد بازیکنان در میدان برسد و دیگر نشود کاری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محسن پرسپولیسی

      آقا اخ واقعا که گل گفتی «»

      من نمیدونم بازیکنان و فوتبالیست های شاغل در این مملکت از وضعیت وخیم و پرتلاطم مالی پولی کشورمون آگاهی دارننن??

      من واقعا ماندم در بهت و حیرت موندم که بازیکنان این فوتبال چجوری و با چه رویی به بخودشوون اجازه میدن که میان بطور مثال ارزش 800 میلیون تومنی که در عرض یکسال بدست آوردنشوو میریزن به پای رسانه ها و اون وجاحت ارزش پولی و مالی کشورموونو مثل یه آدامس تو دهانشون اینور اونور میکنن و به عینه خودشونو زدن به بیخیالی !!!!!!

      لعنت بر همع کسانی که پول و پوز و ریخت وپاش های مالی پولی بی ثبات رو به جان این فوتبال آماتور و بی ارزش کردند!!!
      نعلتتتتت

    • م ح

      آقای نویسنده بت این چرتهایتو تیم به حاشیه نمیرود برو فکر تیم خودت باش درضمن اگر ملت خبرب ندارند این تویی که افکارعمومی را نگران میکنی ولی بدان دیت شما وامثال شما برتی هواواربا شعور پرسپوایس بازشده بقول معروف حنای شما دیگه رنگی نداره

    • امید

      مقصر اصلی مدیریت باشگاه هستش اگه گوش طارمی را میگرفت پرتش میکرد بیرون بلبل زبونی نمی کرد...بخدا ارزش طارمی از یه بازیکن معمولی کمتره تو همین بازی با فولاد همه دیدن چطور یه گل تقریبا صد درصدو زد بیرون
      و اما مسلمان, اقای مسلمان خودت می دونی که ما پرسپولیسی ها همانطور که اوردیم بالا راحت تر از اون هم می اریمت پایین.

    • پرسپولیسی هزار آتیشه

      بابا این حاشیه سازیها رو جمع کنید دیگه بابا بذارید پرسپولیس راحت باشه من نمیدونم به شما رسانه ها چی میرسه

    • بدون نام

      حالا شما کاسه ی داغ تر از آش شدین..؟
      دلتون میخواد این دو تا محروم بشن....؟
      پرسپولیس نهایتا ۳ یا ۶ امتیاز ازش کم میشه ولی شماها چی ، روتون کم میشه..!!؟
      خودتون و خسته نکنید پرسپولیس حاشیه برو نیست ، امسالم قهرمانیم ، نهایتا نائب قهرمان....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج