۵۶۶۴۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش خامس بعد از نخستین بازی با پیراهن بایرن

ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ از احساس خود بعد از نخستین بازی با پیراهن بایرن مونیخ سخن به میان آورد.

ایسنا: ‌به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در فینال جام تلکام توانست با دو گل وردربرمن را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد، خامس رودریگس خرید جدید بایرن مونیخ در این دیدار برای نخستین بار پیراهن باواریای‌ها را بر تن کرد.

او بعد از این بازی درباره احساس خود از بازی کردن در بایرن، گفت‌: طبیعی است که احساس بسیار زیبایی داشته باشم. از حضور در بایرن خوشحالم و انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در این تیم دارم. روزهای خوبی را برای خود در بایرن پیش‌بینی می‌کنم.

ستاره سابق رئال مادرید ادامه‌ داد: بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. تیم خوبی داریم و باید بازی به بازی بهتر شویم تا با آغاز فصل در اوج آمادگی خود باشیم. همه چیز الان خوب است و مشکلی وجود ندارد.

رودریگس در پاسخ به این سوال که آیا زبان آلمانی را متوجه می‌شود، توضیح داد: تنها یکی دو کلمه را یاد گرفته‌ام و تلاش می‌کنم تا بتوانم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم.

رودریگس بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود که پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد. او با ۸۰ میلیون یورو راهی کهکشانی‌ها شهر مادرید شد و توانست سه عنوان قهرمانی را با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. با آمدن زیدان این بازیکن سرشناس کلمبیایی نیمکت نشین شد و او در نهایت تصمیم گرفت که راهی بایرن مونیخ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج