۵۴۶۹۷۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال بالای حضور عالیشاه در لیگ یک

سرپرست باشگاه فجر سپاسی شیراز اعلام کرد که اگر مشکل عالیشاه با تراکتورسازی حل نشود این بازیکن باید فصل آینده را در لیگ دسته اول سپری کند.

خبرگزاری تسنیم: عبدالرسول فلاح در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر پیوستن امید عالیشاه به فجرسپاسی به گوش می‌رسد، اظهار داشت: خوشحال می‌شویم مشکل سربازی عالیشاه حل شود و او بتواند در تراکتورسازی بازی کند اما آنطور که ما شنیده‌ایم عالیشاه نمی‌تواند در تراکتورسازی بازی کند و باید به تیم دیگری برود.

وی در مورد اینکه آیا این باشگاه اقدامی برای جذب این بازیکن انجام داده است یا خیر، گفت: نیازی به اقدام از سوی باشگاه نیست و اگر مشکل عالیشاه با تراکتورسازی حل نشود، این بازیکن باید به فجرسپاسی بیاید. سردار باران‌چشمه کاملا از این موضوع آگاهی دارد و می‌داند عالیشاه سرباز سپاه است و اگر در تراکتورسازی نتواند بازی کند، قطعاً باید به فجرسپاسی بیاید.

سرپرست باشگاه فجرسپاسی درباره انتخاب سرمربی این تیم و اینکه آیا این باشگاه به طور کامل با غلامحسین پیروانی قطع همکاری کرده است یا خیر؟ عنوان کرد: پیروانی همچنان جزو گزینه‌های ماست اما باید باشگاه و او بر سر ادامه همکاری به توافق برسند، ضمن اینکه هیئت مدیره باشگاه در مورد سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد. علاوه بر پیروانی دو گزینه داخلی خیلی خوب هم داریم و تا چند روز آینده، تکلیف سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

فلاح ادامه داد: نمی‌خواهیم عجله کنیم و تلاش می‌کنیم تصمیم درستی برای باشگاه بگیریم. باید ابتدا هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه را مشخص و ساختار باشگاه را درست و بعد سرمربی تیم را انتخاب کنیم. تلاش می‌کنیم در چند روز آینده هم هیئت مدیره و هم سرمربی تیم را تعیین کنیم.

وی درباره اهداف باشگاه فجرسپاسی در فصل جدید لیگ دسته اول گفت: در فوتبالی که ثانیه‌ها همه چیز را مشخص می‌کند، هر کسی از الان قول صعود بدهد، درکی از فوتبال ندارد. نباید از حالا قول صعود دهیم اما تلاش می‌کنیم تیم خوبی را برای فصل آینده ببندیم و نیم‌نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از پرسپولیس در اومد نابود شد

    • بدون نام

      خداکنه کسری خدمت بگیره حداقل تا نیم فصل برگرده:(

    • خاسر

      سردارباران چشمه چون خودش پاسدارهستش فقط تیم های زیرمجموعه سپاه همانند تراکتور وفجر رامی بیند وتیم محبوب ومظلوم ملوان رااصلا نمی بیندایکاش ملوان بجای اینکه وابسته به نیروی دریائی باشد زیرنظر لشکر قدوس گیلان بودانوقت شاید شرائط کمی فرق می کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج