۴۸۷۹۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

كي‌روش رسانه‌هاي ايراني را قابل نمي‌داند

انتشار بيانيه‌ها يا تركيب تيم‌ملي در صفحه شخصي كارلوس كي‌روش، موضوعي است كه بايد از خود او پرسيده شود و كسي نمي‌داند دليل آن چيست.

روزنامه قانون:
رضا خدادادي - سردبير روزنامه گل

انتشار بيانيه‌ها يا تركيب تيم‌ملي در صفحه شخصي كارلوس كي‌روش، موضوعي است كه بايد از خود او پرسيده شود و كسي نمي‌داند دليل آن چيست. موضوع مشخص اين است كه صفحه شخصي و شبكه اجتماعي جايي براي اعلام ليست تيم‌ملي نيست. من نمي‌خواهم نتيجه‌گيري كنم ولي بديهي است كه ارتباط مفيد و موثر بين ايشان و فدراسيون فوتبال وجود ندارد. اتفاقاتي كه رخ داده باعث به وجود آمدن حس بي‌اعتمادي او شده است.در همه جاي دنيا اعلام تركيب تيم‌ملي در سايت رسمي فدراسيون منتشر مي‌شود. حتي اركان قضايي فدراسيون وقتي با خبرنگاران صحبت مي‌كنند، مي‌گويند كه ما مكلف شده‌ايم نظرات‌مان را در سايت رسمي فدراسيون اعلام كنيم.
بنابراين مشخص است كه كارلوس كي‌روش ساز خود را مي‌نوازد و به تصميمات فدراسيون بي‌توجه است. درباره گفت‌وگوهاي او با سايت‌ها يا روزنامه‌هاي خارجي نيز بايد بگويم كه كي‌روش همان گونه كه بسياري از عوامل و مربيان ايراني را قبول ندارد، به طور طبيعي همين فضاي ذهني را درباره رسانه‌ها نيز دارد. ضمن اينكه موج حمايتي كه در رسانه‌هاي ايراني درباره كي‌روش وجود داشت، در حال حاضر كم‌رنگ‌تر شده اما او معتقد است كه رسانه‌ها بايد طرف او را بگيرند. اگر هم حرف نمي‌زند به دليل اين است كه رسانه‌ها را قابل نمي‌داند ولي آن‌ها را رصد مي‌كند و مي‌داند كه به جمع منتقدينش اضافه شده‌اند. پيش از اين نیز با رسانه‌هايي مصاحبه مي‌كرد كه چالشي با او نداشته باشند و حمايت جدي از او كنند. من پيش از اين نيز نديدم كه كي‌روش به غير از برنامه ۹۰ به دفتر يك رسانه برود و گفت‌وگويي اختصاصي با آن‌ها داشته باشد. درباره تقسيم‌بندي رسانه‌ها به دو دسته موافق يا مخالف كارلوس كي‌روش نيز بايد ذكر كنم كه من به اين موضوع معتقد نيستم. شما اگر حامي كي‌روش باشيد و نقطه ضعفي از او ديديد بايد در رسانه خود به آن بپردازيد.
اگر منتقد باشيد و ببينيد كه كي‌روش نسل‌سازي خوبي انجام مي‌دهد ،نمي توانيد چشم‌تان را ببنديد. من فكر نمي‌كنم چنين خط‌كشي صحيح باشد. رسانه موظف است تمام جنبه‌ها را در نظر بگيرد و نقد يا تمجيد خود را انجام بدهد. رسانه نبايد به دليل اينكه كي‌روش مصاحبه‌اي با آن‌ها انجام نمي‌دهد، تمام سياهي‌هاي رفتار كي‌روش را بنويسد؛ همین طور اینکه اگر «ذوب» در كي‌روش باشيد نيز نبايد چشم از نقاط ضعف او برداريد. در مقطع فعلي و با توجه به اينكه بازي‌هاي مقدماتي جام‌جهاني در پيش است، وظيفه رسانه چيست؟ به نظر من تنش‌هايي كه بين افراد موجود در فوتبال وجود دارد، آن‌قدر زياد است كه رسانه‌ها نمي‌توانند به آن چيزي اضافه كنند. ميزان تنش‌ها آن‌قدر بالاست كه كاري از دست كسي برنمي‌آيد مگر اينكه آدم‌هاي تصميم‌ساز كاري كنند.،هرچند كه معتقدم عنان كار از دست آن‌ها نيز خارج شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مرتضی

      شهر بی کلانتر همین میشه دیگه!!!

    • کاوه حسنی

      خوب میکنه اونها دروغگو ریاکارومنفعت طلبن گاهی برای لایک بیشتر حاضرند حقیقتو بپوشونن یاوارونه کنن همین رسانه های قابل بودن که باپرسیدن سوالهای هدفمند باعث شدن بازنده قشقایی بامشت روی میز بزنه وتساوی سوریه روشرم اوربدونه

    • خاسر

      چرااین نمیگی که رسانه های ما ازبی بی سی هم بدتر هستندوبجای اینکه نظرات وگفتمان یک فرد مصاحبه شوندرابطوردقیق اطلاع رسانی کنندنظرات وتفاسیرخودشون انهم بااب وتاب فراوان منتشر میکنندکه مردم وحتی خودان فردهم متعجب میشودکه این چه حرفی است یعنی واقعا من گفتم پس حق داردبا رسانه های خارجی صحبت کندواز ان طریق پل ارتباطی درست کندچون واقعا رسانه های مانه تنهامورداعتمادنیستندبلکه راحت سانسور ونظرات شخصی خودرااعمال میکنند.

    • شهرام

      به نظر من و اکثر مردم ، اصلا راجب این یارو چیزی ننویسید چون هر چه بیشتر بنویسید بیشتر بزرگ میشه و این در حالیست که این بابا اصلا مربی بزرگی نیست که هیچ بلکه اصلا مربی نیست. وقت شما ارباب جراید گرانبهاتر از اینه که براش تلف کنید. ولش کنید بحال خودش. این یارو چند وقت یه بار دستشو میکنه توی پریز برق و قاطی میکنه. فدراسیون باید بزنه توی دهنش که اونها هم خواب تشریف دارن.

    • سجاد

      با فکرکیروش موافقم اینکه با رسانه ها هم صحبت نشود چون بعضی رسانه ها باعث اتش افروزی میان دوسرمربی به راه انداختندحالا همین مطلبی که نویسنده نوشتند نظر خوده ایشون بود از زبان کیروش که نبوده بخاطر اینکه با رسانه ها هم صحبت نمیشود رسانه را قابل نمی داند

    • سجاد

      احسنت

    • آرشا

      چون همه ی رسانه های داخلی چراغ خاموش طرفداری از پرسپولیس میکنن حق داره کیروش اعتماد نکنه

    • ebi

      لنگی اظهر من الشمس، اون موقع که کیروش استقلال را نابود کرد خوب مثل نوکر کارلوس کی روش از او حمایت می کردی ولی حالا که پای لنگ وسط است کیروش خوب نیست. شما به خاطر لنگ فوتبال ایران را نابود کردید رسانه های لنگی. اون از داوری که نابودش کردید واینم از فوتبال ملی، از نظر شما لنگ مهمتراز جام جهانی است

    • بدون نام

      ساکت شو کیسه کش ، حرف مفت زیاد میزنی

    • بدون نام

      راستم میگ روزنامه ها هم رفاقت بازی ولابی گری میکنن حق و نمیگن البته روزنامه خوبم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج