۴۵۳۶۹۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

جنگ دوباره برانکو و کی روش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مدتی آرامش بار دیگر به دلیل اردوی تیم ملی در دبی جنگ لفظی را با کارلوس کی روش آغاز کرد.

شفقنا ورزشی: برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش هیچگاه رابطه گرمی با یک دیگر نداشته و بارها با مصاحبه و بیانیه و … از خجالت هم در آمده اند. در شرایط که پس از آخرین بازی تیم ملی در آبان، تا حدی آرامش برقرار شده بود، سرمربی سرخ ها پس از تصمیم کی روش برای برگزاری اردو در دبی بار دیگر به شدت به سرمربی تیم ملی حمله کرد.

* اردو بدون بازی تدارکاتی چه سودی دارد؟

پیکان اصلی انتقاد برانکو کی روش به سوی لغو بازی دوستانه با مراکش روانه شده است. او می گوید در شرایطی که قرار نیست بازی تدارکاتی انجام شود، چه دلیلی دارد کی روش بازیکنان را از فرصت استراحت در نیم فصل محروم کند. مسلما کی روش دلیلی برای برگزاری این اردو داشته است. خصوصا در شرایطی که روابط سیاسی ایران و امارات هم در سطح بسیار پایینی قرار دارد و ظاهرا مسئولان وزارت خارجه هم چندان دل خوشی از سفر ملی پوشان به امارات نداشته اند. حالا که بازی دوستانه با مراکش نیز لغو شده باید منتظر ماند و دید در شرایطی که تیم ملی برنامه ای را پیش رو ندارد، کی روش چه استدلال و توجیهی برای انجام این اردو مطرح می کند.

* تضاد معنادار صحبت های برانکو

سرمربی پرسپولیس با عصبانیت تمام نسبت به برگزاری اردوی تیم ملی اعتراض کرده و عنوان کرده این اردو باعث می شود بازیکنانش از شرایط آمادگی فاصله بگیرند. او گفته پس از اردوی تیم ملی بازیکنانش را با دو کیلو اضافه وزن در اختیار می گیرد اما در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرده که کی روش با این اردو بازیکنان را خسته کرده و فرصت استراحت به آنها نمی دهد. برانکو باید موضع خود را مشخص کند که بالاخره بازیکنانش خوش می گذرانند و اضافه وزن می آورند یا تمرین می کنند و خسته می شوند!؟

* در انتظار ضدحمله کی روش!

با توجه به سابقه ای که همه از سرمربی تیم ملی سراغ دارند او قطعا اظهارات همتایش در پرسپولیس را بی پاسخ نخواهد گذاشت! کی روش پیش از این و هنگامی که برانکو با لحنی بسیار آرام تر اعتراض کرده بود، در کمترین زمان ممکن از خجالت او در آمده بود. اکنون که برانکو بسیار عصبانی است و حتی نتایج تیم ملی در مقدماتی جام جهانی را زیر سوال برده بدون تردید باید منتظر پاسخی بسیار سنگین از سوی کی روش باشد!

* فوتبال ملی متضرر اصلی دعوای برانکو و کی روش

دود دعوای برانکو و کی روش بیش از هر کس به چشم فوتبال ملی و منافع آن می رود. در شرایطی که تیم ملی نتایج قابل قبولی در انتخابی جام جهانی گرفته و پرسپولیس هم صدرنشین لیگ برتر است، ایجاد هر حاشیه ای به ضرر هر دو خواهد بود. مساله مهم تر این که بازیکنان ملی پوش پرسپولیس، به ناچار مجبورند با دو مربی کار کنند، اگر قرار باشد این دو مربی روابط بدی داشته باشند، آن گاه می تواند مشکلاتی برای هر دو تیم ایجاد شود. از دعوت بی مورد بازیکنان به تیم ملی برای تضعیف باشگاه گرفته تا فشار مربی باشگاه برای تاخیر در تحویل بازیکنان به تیم ملی.

* حمله برانکو، راه بازکن مربیان داخلی

در شرایطی که پس از نتایج خوب تیم ملی در راه صعود به جام جهانی حتی سرسخت ترین منتقدان وطنی کی روش هم سکوت اختیار گرفته اند، حمله برانکو به کی روش زمینه را برای اعتراض مربیانی که نسبت به تعطیلی لیگ و … معترض هستند باز می کند تا آنها نیز به دنبال برانکو، شروع به اعتراض به کی روش کنند، مخصوصا اگر تیم شان در اولین بازی پس از نیم فصل نتیجه نگرفته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امید

      به نظرم حرفاش کاملا منطقیه! حالا فدراسیون فوتبال بیاد جواب برانکو بدهد ببینیم کی راست و منطقی صحبت میکند! برانکو حق دارد مشت هایش را بر میز بکوبد دو تا از بهترین بازیکناشو گرفتن به راحتی آب خوردن ، بدون اجازه!فرض براین هست که رفتن خدمت مقدس سربازی ! حالا تو نیم فصل بقیه بازیکناشو در اختیار نداره! با اون برنامه ریزی فدراسیون واقعاً سرگیجه گرفته!

    • بدون نام

      الویت با تیم ملی است و کیروش همیشه نشان داده که برنامه ریزی های درست و بی نقصی برای تیم ملی داشته. برانکو و امثال او هم نباید در کار کیروش دخالت کنن و گرنه حسابشون با مردم و تیم ملیه

    • سادی

      اخر ما کی باید پیشرفت کنیم .
      این برنامه ریزی تیم ملی و تعطیلات مداوم لیگ رو توی کدوم کشور میبینیم .
      بازیکنای ما مثل اروپا نیستن ،مثل اسیا که هستن هیچ کشوری توی اسیا هم این چنین تعطیلات رو نداره

    • بدون نام

      کی روش لیگ را تعطیل کرده وهیچ برنامه خاصی برای تیم ملی ندارد تا حالا هم تیم ملی شانسی برنده بوده کار خاصی در این تیم دیده نمی شودبرانکو کاملا درست میگه

    • شیدا بیت

      اخه لیگ چ گلی ب سرمون زده یکم فرصت بدین ب تیم ملی لاقل دست راستو ازچپشون بشناسن.تیم ملی لاقل تو کل جهان دیده میشه.طرفداری علکی میکنید از برانکو

    • یاران

      آقای برانکو درحد و اندازه تیم فوتبال پرسپولیس نیست وتوانایی قهرمان کردن پرسپولیس ندارد، از الان شروع به مظلوم نمایی عدم نتیجه گیری دراینده گردن کی روش وفدراسیون انداختن و بس،، ترسیده،دنبال حاشیه سازی هست با این بازیکنان هر مربی تیم قهرمان لیگ میکنه،، قشقایی بدجور چشم زهر گرفته است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج