۴۳۳۹۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آمار چشمگیر گلزنی رجب‌زاده و تبریزی در ذوب‌آهن

بعد از کاپیتان اول تیم ذوب آهن، نوبت به کاپیتان دوم این تیم رسید که با به ثمر رساندن سه گل در یک مسابقه، زمینه‌ساز پیروزی با ارزش دیگر برای این تیم شود.

خبرگزاری مهر: تیم ذوب آهن همچنان روی نوار کامیابی و صعود به رده های بالای جدول گام بر می دارد. این تیم که بار دیگر به روال سال‌های سابق خود بازگشته، روز گذشته نیز یک پیروزی با ارزش آن هم مقابل یک تیم بالای جدولی دیگر مثل پیکان به دست آورد تا سیر صعودی اش را همچنان تداوم بخشد.

بعد از آن که در هفته گذشته مهدی رجب زاده کاپیتان اول و بازیکن با تجربه و کهنه کار این تیم در آبادان هت تریک کرد تا زمینه ساز پیروزی با ارزش این تیم برابر تیم خوب صنعت نفت آبادان شود، این هفته نوبت به دیگر بازیکن با تجربه این تیم، مرتضی تبریزی رسید تا او نیز با به ثمر رساندن سه گل در یک بازی، اصلی ترین عامل پیروزی با ارزش ذوبی ها در هفته دوازدهم باشد.

حالا ذوب آهن نه تنها حریفان خود را می‌برد، بلکه حریفان بالای جدولی‌اش را با پیروزی های پر گل در هم می‌کوبد. آن هم به لطف هت تریک بازیکنان با تجربه‌اش. گل زنی های مهدی رجب زاده و مرتضی تبریزی کاپیتان‌های اول و دوم تیم ذوب آهن در این ایام عصای دست مجتبی حسینی و تیم خوش ساختار ذوب آهن شده است.

یک نگاه آماری به وضعیت ذوب آهن در جدول رده بندی نشان دهنده نقش پررنگ رجب زاده و تبریزی در این تیم است. بازیکنانی که دو پیروزی اخیر ذوب آهن به لطف گل زنی‌ها و هت تریک‌های آنها حاصل گشت و در حال حاضر هم هر دو به لطف گل های زیادی که زده اند، در رده های بالای جدول بهترین گل زنان لیگ برتر حضور دارند.

مرتضی تبریزی با ۸ گل بعد از ساسان انصاری ۹ گله در رده دوم جدول بهترین گل زنان قرار گرفته و مهدی رجب زاده نیز با ۶ گل در رده چهارم. این دو بازیکن که هیچ کدام شان هم مهاجم تخصصی نیستند، ۱۴ گل از ۱۹ گل تیم ذوب آهن را زده‌اند تا نشان دهند که مهم ترین عامل اوج گیری این تیم در جدول رده بندی هستند.

احسان پهلوان، علی حمام، جری بنگستون، سید محمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی دیگر بازیکنانی هستند که برای تیم ذوب آهن در این فصل گل زده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج