۳۹۱۵۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمس: برزیل تیم قدرتمند همیشگی نیست

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی رویاروی با برزیل را باید یک فرصت بدانند نه یک تهدید، این دیدار فرصتی است تا بتوانیم قهرمان جهان را شکست دهیم.

خبرگزاری تسنیم: حسین شمس در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال مقابل آذربایجان که با تساوی ۳ بر۳ به پایان رسید اظهار داشت: ایران یکی از بهترین با‌زی‌های خود را به نمایش گذاشت و فقط در کسب نتیجه موفق نبود. متأسفانه هنوز در دفاع و شروع مجدد مشکل زیادی داریم. در دیدار مقابل آذربایجان نیز دو گل روی کرنر خوردیم و نمی‌دانم چرا این ضعف در این مدت طولانی برطرف نشده است. همین مشکلات باعث می‌شود تیم ایران با وجود ارائه بازی خوب نتواند پیروزی را بدست آورد.

وی در مورد بازی بامداد فردای تیم ملی مقابل برزیل عنوان کرد: تیم ما سابقه تساوی با این تیم را دارد و همیشه بازی‌های خوبی مقابل برزیل انجام داده‌ایم. تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۸ با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و هیچ وقت نشده که با اختلاف زیادی مغلوب برزیل شویم. بازیکنان تیم ملی رویارویی با برزیل را باید یک فرصت بدانند نه تهدید، این دیدار فرصتی است تا بتوانیم با شکست دادن قهرمان جهان به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی افزود: چیزی برای از دست دادن نداریم و باید بازی شجاعانه‌ای را انجام دهیم. برزیل در دیدار‌های قبلی خود در این جام با تیم بزرگی روبه‌رو نشده است. این تیم فقط یک دیدار مقابل اوکراین انجام داد که در آن بازی هم اوکراین توانست برزیل را اذیت کند. برزیل تیم بزرگ و قدرتمند همیشگی نیست و بازیکنان ما اگر تمرکز داشته باشند می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

شمس در مورد از دست دادن موقعیت‌های زیاد توسط بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: بعد از شکست در بازی اول مقابل اسپانیا، در دو دیدار برابر مراکش و آذربایجان بازیکنان استرس زیادی داشتند که توپ را از دست ندهند و نمی‌دانستند از بازی چه می‌خواهند. بازی‌های قبل تمام شده و ما باید به فکر دیدار مقابل برزیل باشیم و سعی کنیم برابر این تیم تمرکز داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج