قالیشویی بانو _استیکی
۳۸۸۰۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ سازی نیمار در لیگ قهرمانان اروپا

پس از شکست عجیب ابتدای هفته، بارسلونا موفق شد با برتری پر گل ۷-۰ در نخستین دیدار از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میهمان خود را بدرقه کند، در این دیدار نیمار با ۴ پاس گل و به ثمر رساندن یک گل توانست تاریخ از شود.

وبسایت نود: ممکن است بسیاری از افراد نیمار را بخاطر حرکات انفرادی منحصر به فردش به یاد آورند، اما این بازیکن ۲۴ ساله برزیلی با ارسال ۴ پاس گل برای هم تیمی‌هایش ثابت کرد که علی رغم حرکات انفرادی، در ارسال پاس‌های حیاتی برای هم تیمی‌هایش نیز تبحر خاصی دارد. در حالیکه پس از ماه ها بار دیگر MSN در کنار یک دیگر به میدان می‌رفتند، همکاری چشم نواز آن‌ها توانست پیروزی پر گلی را برای بلوگرانا به ارمغان بیاورد. در این بین لیونل مسی با هت تریکی که انجام داد شاید بیش از سایر بازیکنان بارسا به چشم بیاید، اما عملکرد نیمار با ارسال ۴ پاس گل و به ثمر رساندن یک گل باعث شد تا در پایان این دیدار هواداران بارسلونا از او تقدیر ویژه ای به عمل آورند. تا به حال هیچ بازیکنی موفق نشده بود تا در یک دیدار از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۴ پاس گل ارسال کند و با به ثمررساندن یک گل عملکردش را بهبود ببخشد و از این نظر نیمار توانست نامش را در کتاب رکوردهای این مسابقات ثبت کند.

گفتنی است که آخرین باری که بازیکنی از بارسا موفق شده بود در یکی از دیدارهای این تیم ۴ پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند، به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد که ژاوی توانست در الکلاسیکویی که با نتیجه ۶-۲ به سود بارسا به پایان رسید، این آمار را از خوب به جای بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج