۳۸۳۵۳۰
۴۰ نظر
۵۰۰۵
۴۰ نظر
۵۰۰۵
پ

ایران ۰ - ۰ چین؛ دروازه بان چین اشتباه نکرد!

تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را برابر قطر با پیروزی پشت سرگذاشته بود، در دومین دیدار برابر تیم ملی چین به تساوی رسید تا چهار امتیازی شود.

خبرگزاری مهر: دیدار تیم های ملی فوتبال چین و ایران در هفته دوم از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا از ساعت ۱۶:۰۵ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه المپیک شهر شن یانگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی(۷۶ رضا قوچان نژاد)، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری(۷۲ مهدی ترابی)، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری(دقیقه ۲۳ سیدجلال حسینی)، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و رامین رضاییان به میدان رفت.

تیم ملی فوتبال چین در شرایطی به مصاف ایران رفت که ورزشگاه ۶۰ هزار نفری المپیک کاملا قرمزپوش بود و تماشاگران به شدت از تیم ملی کشورشان حمایت می کردند. این تیم دیدار اول خود را ۲ بر ۳ به کره جنوبی واگذار کرد اما تیم ایران برابر قطر به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

* دقیقه یک: تیم ملی ایران توسط آندرانیک تیموریان توپ را به محوطه جریمه چین رساند اما توپ ارسال آندو به سردار آزمون نرسید و از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۴ : تیم ملی فوتبال چین صاحب یک ضربه کرنر شد که بیرانوند توپ را دفع کرد و در ضد حمله مسعود شجاعی با پاسی عمقی وحید امیری را در موقعیت خوب درون محوطه جریمه قرار داد اما دروازه بان چین زودتر به توپ رسید و برخورد امیری با وی یک کارت زرد برای مهاجم ایران به همراه داشت.

* دقیقه ۱۰ : بعد از اینکه تیم ملی ایران با میل تهاجمی بیشتری کار را شروع کرد در این دقایق بازی به تعادل کشیده شد.

* دقیقه ۱۱ : دروازه بان تیم ملی چین که در برخورد با وحید امیری مصدوم شده بود از زمین بیرون رفت و دروازه بان دوم این تیم وارد زمین شد.

* دقیقه ۱۵ : سعید عزت اللهی قصد داشت با پاسی بلند سردار آزمون را در موقعیت گل قرار دهد اما توپ او را دروازه بان چین درون محوطه جریمه مهار کرد.

* دقیقه ۱۸ : بهترین موقعیت ایران تا این دقیقه به دست آمد. در این صحنه رضاییان توپی را از جناح راست روی دروازه چین ارسال کرد اما ضربه سردار آزمون با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۲۲ : پژمان منتظری به خاطر برخورد با مهاجم تیم ملی فوتبال چین مصدوم شد و دقایقی روی زمین افتاد. وی از ناحیه کتف مصدوم شد و جایش را به سیدجلال حسینی داد.

* دقیقه ۲۴ : مسعود شجاعی بازهم توپ خوبی را درون محوطه جریمه برای سردار آزمون ارسال کرد اما این بازیکن با کم دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

* دقیقه ۳۲ : ایران در حملات جسته و گریخته ای که داشت توپی را توسط رضاییان روی دروازه چین ارسال کرد اما ضربه سر مسعود شجاعی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۳۵ : ایران صاحب یک کرنر شد که این ضربه در رفت و برگشت درون محوطه جریمه به شجاعی رسید و ضربه آرام او را مدافعان چین برگرداندند و در ادامه پورعلی گنجی توپ را به بیرون زد.

* دقیقه ۴۵: دو تیم کمی بازتر از دقایق قبل بازی کردند که ثمره آن رفت و برگشت توپ روی دروازه ها بود اما این موقعیت ها ثمری برای دو تیم نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. داور برای نیمه اول این دیدار چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود.

* دقیقه ۵۰ : ایران صاحب بهترین موقعیت خود شد. در این صحنه وحید امیری توپ را در جناح چپ از مدافع چین ربود و داخل محوطه جریمه به شجاعی رساند. این بازیکن پس از جا گذاشتن دو بازیکن چین توپ را به جهانبخش داد اما ضربه او از درون محوطه جریمه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

* دقیقه ۵۳ : تیم ملی چین صاحب یک موقعیت عالی شد که مدافعان ایران اجازه شوت به سمت دروازه از درون محوطه جریمه را ندادند و توپ به کرنر رفت که این ضربه هم ثمری نداشت.

* دقیقه ۶۵ : تیم ملی چین در معدود موقعیت هایی که روی دروازه ایران ایجاد کرد می توانست دروازه را با خطر مواجه کند اما مدافعان ایران توپ را دفع کردند.

* دقیقه ۷۲ : وحید امیری دچار مصدومیت شد و مهدی ترابی جانشین وی شد.

* دقیقه ۷۷ : رضا قوچان نژاد به جای مسعود شجاعی وارد زمین شد.

* دقیقه ۸۰ : تیم ملی ایران توسط رامین رضاییان توپی را از جناح راست روی دروازه چین ارسال کرد اما مدافعان حریف آن را دفع کردند.

* دقیقه ۸۵ : تیم ملی چین روی اشتباه مدافعان ایران صاحب یک موقعیت خوب درون محوطه جریمه شد که مدافع ایران با سرنگون کردن مهاجم حریف توپ را دفع کرد. چینی ها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند.

* دقیقه ۸۷: تیم ملی ایران با ارسال قوچان نژاد صاحب موقعیت شد اما توپ به مدافعان چین برخورد کرد و به کرنر رفت که این ضربه هم ثمری برای ایران نداشت.

* دقیقه ۹۰ : مهدی ترابی شوتی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه چین زد که دروازه بان به کرنر فرستاد اما این ضربه هم ثمری برای ایران نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • نگین

      درود بر ملی پوشان

    • بدون نام

      واقعا متاسفم این همه موقعیت چرا هیچ کاری نکردین

    • nima

      ممنونیم خوب بازی کردید

    • بدون نام

      1 امتیاز هم خوبه

    • سامان

      من بازی رو ندیدم .. احتمال هم میدادم بازی خوبی رو به نمایش نذاریم.. عادت تیم ماس بعد یه برد جوگیر برد میشیم بازی بعدشو یا میبازیم یا مساوی میکنیم .. در صورت برد هم حریف ضعیف بوده

    • مجید قلیزاده

      با این بازیکنان یعنی واقعا حییییییییییییئیف حیف که بازی رو دیدم و اعصابم خراب شد.

    • رضا

      بازی بدی بود

    • دانیال زحمتکش

      کلا همینطوره ایران یکماه استحرات کنه یه بازی خوب بازی میکنه بعدشم تمام...
      بازی با آرژانتین یادتونه؟
      اونوقت بازی بعدش که با یک تیم ضعیف حذف شده بود ایران خراب کرد...

    • بدون نام

      واقعا تیم ملی خیلی خوب بازی نمیکنه برنامه ای برای گل زدن نداره نباید واقعیت نادیده گرفت بازی با قطر همه دیدن چجوری امتیاز گرفتیم!!!

    • abbas barfarazi

      بازی خوبی بود خسته نباشن.زحمت کشیدن امروز .بی انصافی کردیم اگه بگیم بد بازی کردن

    • بدون نام

      بنویسم 1 امتیاز

    • ارش

      بازي بي مزه اي بود..اصلا حال نداد..ولي يک امتياز گرفتيم.بهتر از هيچي است.

    • سالو

      باید برانکو عذرخواهی کند تا بهتر بشیم
      سطح بازی پرسپولیس و بازی های زیبای این تیم انتظاراتو از تیم ملی بالا برده
      تیم ملی ما همینه. ...زیاد حرص نخوریم

    • بدون نام

      تیم ملی فاقدتاکتیکه
      مرگ واسه کیروش
      میخنده تاسف!!!!

    • بدون نام

      عاشقان کیروش شماتو
      این دوبازی ازتیم ملی
      چیزی بنام تاکتیک دیدید؟!!!!

    • بدون نام

      تاسف
      کیروش کثیف باوجوده
      خودش فوتبال ایران رو
      الوده کرده

    • بدون نام

      تاسف
      کیروش کثیف باوجوده
      خودش فوتبال ایران رو
      الوده کرده

    • بدون نام

      واقعا اگر دروازه بان چین هم اشتباه کرده بود ایندفعه لابد با این بازی (این آقاهه)باید عذرخواهی میکرد جدا بازیهای پرسپولیس با تیم ملی زمین به هوا فرق داره با اینکه نیمی ازملی پوشان پرسپولیسیند

    • سید شهاب محمدی

      به نظر من
      بچه ها بازی خوبی کردن تیم حریف قوی بود

    • بدون نام

      تیم یک مجتبی جباری میخاد واقها بازیساز نداره تیم ملی

    • حسین شریعت

      باسلام.اصلابازی قشنگی نبود.تیم اصلاًمعلوم نیست تاکتیکش چیه.به دورازتعصب بازیهای پرسپولیس را که میبینیم.نقش تک تک بازیکنان رادرتیم برانکو خوب به بازیکنان دیکته کرده و توهربازی ده موقعیت گل ایجاد میکنند.وفوتبال روانی رابه نمایش میگذارد.اکثرتیمهاهم که اتوبوس ی دفاع میکنند جلوی پرسپولیس.ولی باز میبرد.حالاهرکسی نظرش برای خودش محترمه.ولی تیم ملی تواین دوتابازی سردرگم بازی می کردند.مچ نیستند بازیکنان باهم.نمیدانم مشکلشان چی هست.مخلص کلام اینکه این تیم ملی.اون تیمی نیست که فوتبالدوستان دنبالش هستند.والسلام.یاعلی مدد

    • ظفر

      تیتر غرض ورزانه زدید،متاسفم از کسانی که اسم خودشون رو ایرانی گذاشتن و مناظر لغزش تیم ملی هستند،کسانی که فراموش کردن چقدر چپ و راست گل می‌خوردیم و حسرت این رو داشتیم که یه بار راحت گل نخوریم،فراموش نکنیم که تیم ما اون ستاره های بزرگ رو نداره و ستاره های تیممون به اندازه بازیکنانی معمولی چند سال پیش کیفیت دارن،کیروش محبوب ایرانیان هست و ما دیگه زیر بار موتور گازی نخواهیم رفت و صعود حتمیست،پس دنبال این تیترهای حال به هم زن رفتن یعنی در مقابل اکثریت قرار گرفتن،درود بر کیروش

    • مهاجر

      از داور بخاطر ندین ونگرفتن پنالتی متشکریم .....این جذاب ترین صحنه بازی بود ...

    • بدون نام

      آقای کیروش تیمت اصلا تاکتیک نداره نمیدونم ایندفعه میخوای چه کسی عذر خواهی کنه
      خواهشا به جای حاشیه به تیم برس

    • بدون نام

      پنالتی سید جلال رو نگرفت داور وگرنه باخته بودیم

    • بدون نام

      ظفرجون جوگیر شدی عزیزم اینکه چیزی نیست اتوبوس پارک کن گل نخور وقتی تیم نمیتونه حمله کنه وگل بزنه این واویلاست جلو قطرم اگه دروازه بان اشتباه نمیکرد که مساوی بودیم میشه دقیقا بگی درود به کدام کار کیروش وکدوم سودش به نفع فوتبالمون؟سالی 12میلیارد میدیم که گل نخوریم ظفرخان؟اینکارو که مربیای وطنی هم میتونن انجام بدن

    • سعید

      اقایه کیروش فقط حاشیه و شانس داره اگه پرسپولیس با برانکو با چین بازی میکرد چهار تا زده بود

    • بدون نام

      بازم یک مشت جوگیر غریب پرست، کی روش کی روش بکنن. تیم ملی تاکتیک نداره و توپ جلوی دروازه خالی هم که میره بازم میکشن به جناحین که سانتر کنن روی دروازه دروازه بان حریف گرم بشه و روحیه بگیره. کی روشم با زبون بازی و حاشیه موقعیتشو حفظ کنه.

    • amin

      عالی بودن

    • mahdi hz

      واقعا حیف شد میتونستیم راحت ببریم دروازبانشون ضعف داشت ، فقط یک شوت داخل دروازه زدیم این خیـــــلی افتضاحه برای تیم شماره یـک آسیا ....حالا اینا یک طرف ...چمن گاز گرفته و بی کیفیت یک طرف ...گزارشگر بازی خیــــلی بـــد بود بی روح و داغون انگار اقای میرزایی و تازه از خواب بیدار کردن ، بخدا خسته کننده تر از بازی این گزارش بود .

    • بدون نام

      دوستا قصد توهین ندارم و نظرم رو تا آخر بخونید
      خیلی جالبه!! با اینکه تمام ملت شریف ایران فوتبال دوست هستن ولی تقریبا چیزی از فوتبال نمیدونن!!!
      واقعیت اینه که تیم ملی در حد خودش خوب بازی میکنه و نه تنها به اهدافش میرسه بلکه کمی بیش از حد انتظار هم ظاهر میشه.
      شاید به نظر شما پول زیادی داره واسه فوتبال خرج میشه و یا اینکه دستمزد آقای کی روش زیاده ولی باور کنید با هزینه ای که بقیه کشورها واسه کل ساختار فوتبالشون میکنن اصلا قابل مقایسه نیست ، ولی حالا نتیجه چی میشه ؟ تیم ایران رتبه یک آسیا رو در حضور غول های فوتبال آسیا مثل ژاپن و کره که میلیون ها دلار واسه فوتبال خرج میکنن بدست میاره!!!!
      یا مثلا توی جام جهانی مقابل آرژانتین و نیجریه خوب بازی میکنه. حتی توی جام ملت ها هم عملکردشون فوق العاده بود و حتی بازی با عراق هم عالی کار کردن و با وجود یه اخراجی که دادن نتیجه بازی رو خیلی خوب برگردوندن.
      اینا همش به خاطر برنامه ریزی، نظم، سیاست و تیزهوشی شخص کارلوس کی روشه . ایشون واسه تک تک بازی ها برنامه ریزی دقیقی انجام میده و استراتژی فوق العاده ای می چینه .
      شاید به نظر عوام تیم ملی اصلا خوب بازی نمیکنه و یا انتظار دارن که مثلا چهار تا گل به چین بزنه!!!!!! ولی واقعیت دقیقا بر عکسه تیم ملی در این بازی اول هدفش کسب 1 امتیاز در خونه حریف بود و نیم نگاهی هم به کسب هر سه امتیاز داشت و موقعیت های خوبی هم ایجاد کرد ولی طبیعتا نباید روی حمله خیلی تمرکز میکرد و به جاش دفاع رو باید به درستی انجام میداد که این کار رو هم کرد و تیم چین هم به جز یکی دو موقعیت که به خاطر بی تجربگی بیرانوند بدست آورد هیچ حرفی واسه گفتن نداشت و کاملا اسیر تاکتیک کیروش شده بود و تمیم که تو خونه کره جنوبی دو تا گل زده بود اصلا حتی نمیتونست موقعیت ایجاد کنه.
      در کل تیم ملی تاکتیک بسیار دقیقی داره و تمرکزش روی دفاع همه جانبست و با تصاحب توپ نقشه های خوبی هم برای حمله از مرکز و طرفین داره و تا جاییکه لازم باشه حفظ توپ و پاسگاریشون بسیار خوب و منظمه و هر جا که نباید زیاد مالک توپ باشن با پاس های طولی توپ رو تا خط حمله جلو میبرن.
      البته تیم ملی ضعف هایی هم داره که یکیش عدم هماهنگی بین خط هافبک و حملست که نتیجش میشه ایجاد موقعیت زیاد ولی بدون دقت که به گل منجر نمیشه، اینجا وجود یه بازیکن کلیدی که توانایی بازی سازی داشته باشه به وضوح دیده میشه و اگر کی روش واسه این موضوع کاری بکنه در بازی های بعدی شاهد گل های بیشتری از تیم ملی خواهیم بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز متخصص، اینکه میگی تیم ملی رتبه اول آسیاست آیا این رتبه رو توی جام ملتهای آسیا کسب کرده؟ بلژیک هم رتبه اول جهان بود ولی توی جام ملتهای اروپا حذف شد. عوام انتظار ندارن 4 گل به چین بزنیم. انتظار دارن تیم با تاکتیک مشخص بازی بکنه

      • بدون نام

        آفرین این یه نظر خوبه. بقیه دوستان فقط احساسی و بدون هیچ دانشی از فوتبال میان نظر میدن

      • 00000

        بسیار عالی,واقعا لذت بردم.تیم ایران تیمی بود که در برابر خیلی از تیم های اسیاما انتظار برد نداشتیم ولی الان زمانی که بازی شروع میشه فقط انتظار برد رو داریم و اگه غیر این بشه انتقادها شروع میشه,این نشون میده کی روش موفق بوده.بعدشم در این زمان حساس لطفا پشت تیم ملی باشید,انتقاد هاتون رو بذارید واسه بعد.با تشکر

    • hadi

      چین خیلی تیم ضعیفی بود وایران از چین ضعیفتر

    • فرشاد

      چون کیروش به بعضیها باج نمیده انقدر در حقش نامردی میکنید.بابرانکو هم همینکارو کردید.معلومه چون مربی ایرانی محبوبیت نداره دارید این دوتارو آنتراکت میکنید

    • علی

      ازبکستان هم 6 امتیازی شد و بازی بعدی با این تیم خیلی حساسه !!! امیدوارم تیم ملی تا اون موقع درست بشه و نتیجه بگیریم وگرنه کارمون همین الان سخت میشه!!

    • علیرضابابائی

      ما مقابل حریف ها قوی خوب بازی میکنیم مقابل حریف ضعیف بد

    • بدون نام

      تو فرنگی تماشاگرا منتظرن همو هل بدن یه امتیاز بگیرن تو فوتبال منتظرن دروازبان سوتی بده....

    • mahmmad

      خیلی بد بازی کردیم شانس اوردیم نباختیم اینجوری میخواهیم بریم جام جهانی؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج