۳۷۱۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درآمد لیگ نباید به چند باشگاه خاص برسد

حبیب شیرازی معتقد است که دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی بدون درنظرگرفتن قرارداد این سازمان، اقدام به تبلیغات دور زمین کرده‌اند.

ورزش‌سه: در جلسه روز سه‌شنبه هیئت رییسه سازمان لیگ دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر اجازه ندادن برای برپایی تبلیغات محیطی شرکت طرف قرارداد با سازمان لیگ متخلف شناخته شدند و خسارت این بازی از محل درآمدهای آن‌ها نزد سازمان لیگ کسر خواهد شد.
در همین خصوص صحبتی با حبیب شیرازی یکی از اعضای هیئت رییسه لیگ که در جلسه حاضر بوده داشتیم تا در جریان چند و چون موضوع قرار بگیریم.
تمامی حقوق تبلیغات در استادیوم‌ها متعلق به سازمان لیگ است

توسط ماده 4 آیین‌نامه رابطه باشگاه‌ها و لیگ مشخص شده است. براساس ماده 4 سازمان لیگ می‌تواند با اجازه فدراسیون فوتبال با شرکت‌های تبلیغات محیطی یا شرکت‌های دیگر قرارداد منعقد کند و این قرارداد از طرف باشگاه‌ها لازم‌الاجرا است. به طور کلی، تمامی حقوق تبلیغات در استادیوم‌ها متعلق به سازمان لیگ است و هرگونه قراردادی که سازمان لیگ در این خصوص منعقد می‌کند از طرف 16 تیم حاضر در مسابقات بسته می‌شود.
نمی توانیم قراردادها را به چند تیم خاص اختصاص دهیم

ما نماینده همه باشگاه‌ها هستیم، هیات رئیسه سازمان لیگ می‌گوید با توجه به قرارداد بین‌المللی و فدراسیون هرگونه قراردادی که منعقد می‌شود براساس آیین نامه میان باشگاه‌ها تقسیم می‌شود و ما نمی‌توانیم آن را به یک تیم یا دو تیم اختصاص دهیم.
باشگاه‌ها باید به قوانین احترام بگذارند

سازمان لیگ با شرکت فناب قرارداد منعقد کرده و خسارت هم تعیین شده است و اجازه تبلیغات محیطی به این شرکت داده شده است به عنوان مثال نماینده‌های ای‌اف‌سی وقتی برای تایید وارد استادیوم می‌شدند به ما می‌گفتند که ورزشگاه‌ها باید پاک باشند. حتی اجازه ورود بطری‌های آب را هم با تبلیغات به ما نمی‌دادند چون طبق قوانین باشگاه‌های شرکت‌کننده در آسیا باید به این قوانین احترام بگذارند ودر مورد لیگ داخلی هم شرایط به همین گونه است و همگی درآمدها متعلق به سازمان لیگ است و بعد از آن میان باشگاه‌ها پخش می‌شود.
وی ادامه داد: به عنوان آل‌اشپورت سال قبل با ما قرارداد داشت و ما هم به همه باشگاه‌ها توپ دادیم و هم درآمد بعد از آن را میان باشگاه‌ها تقسیم کردیم. در مبحث تبلیغات هم همین‌گونه است و درآمدهایی که از این راه به سازمان لیگ وارد می‌شوند، میان 16 تیم لیگ تقسیم می‌شوند. در دو بازی انجام شده میان پرسپولیس و صبا و تراکتورسازی و ماشین‌سازی اجازه بهره‌برداری از تبلیغات دور زمین به شرکت فناب داده نشد و براساس قرارداد این شرکت می‌تواند ما را جریمه کند. لذا با توجه به ماده 4 باشگاه‌ها باید به قوانین احترام بگذارند.
باشگاه‌ها در مورد سامانه اختصاصی باید به توافق برسند

به هر حال تیم‌ها با هم بازی دارند و در بازی رفت‌وبرگشت، پخش تلویزیونی از حالت مساوی برخوردارند. در مورد سامانه ۳۰۴۰ و ۳۰۹۰ مسئولین سه باشگاه بزرگ لیگ باید بیایند و با آقای عابدینی مسئول اقتصادی فدراسیون جلساتی داشته باشند و بر سر این موضوع را به توافق برسند. ظاهرا جلساتی وجود داشته ولی در دو بازی ذکر شده اتفاقاتی افتاد که مشکل‌ساز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا

      بیشتر از پنجاه درصد درآمد سازمان لیگ بخاطر پرسپولیسه اونوقت باید پولش بین شانزده تیم تقسیم بشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج