آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۶۴۵۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجراجویی سردار در فوتبال اروپا

سردار آزمون این روزها درکانون توجهات قرار دارد؛ پس از اتفاقاتی که درباره قرارداد مهاجم ایرانی با روستوف رخ داد و فیفا علیه روبین‌کازان رأی داد، سردار توسط یک هکر تهدید به مرگ شد

روزنامه شهروند: سردار آزمون این روزها درکانون توجهات قرار دارد؛ پس از اتفاقاتی که درباره قرارداد مهاجم ایرانی با روستوف رخ داد و فیفا علیه روبین‌کازان رأی داد، سردار توسط یک هکر تهدید به مرگ شد اما او روحیه‌اش را از دست نداد و در بازی برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل اندرلخت بلژیک زمینه‌ساز صعود روستوف به دور بعد شد.

درخشش در بروکسل

درشرایطی که سعید عزت‌اللهی، دیگر ایرانی روستوف در بازی رفت، با اندرلخت گلزنی کرده بود اما او در بازی برگشت روی نیمکت نشست و سردار آزمون دیگر ایرانی تیم آبی‌پوش روسیه در ترکیب اصلی به میدان رفت. اندرلخت که در بازی رفت، روستوف را در روسیه متوقف کرده بود، مقابل چشمان هواداران خود سودای صعود به مرحله بعد را داشت، اما در دقیقه ٢٨ دروازه‌اش را باز شده دید. در نیمه دوم سردار آزمون توانست روی یک فرار عالی و ضربه پای چپ به زیبایی گل دوم روستوف را بزند و تیمش را در آستانه حضور درجمع بزرگان فوتبال اروپا قرار دهد. آزمون در دقیقه ٥٧ از زمین بیرون رفت و عزت‌اللهی در دقیقه ٧٤ به زمین آمد تا ترکیب روستوف دفاعی‌تر شود. درنهایت تیم روسی به مرحله بعد رسید.

تمجید از سردار

پس از این‌که بردی‌اف سرمربی روستوف دلیل تعویض آزمون را مصدومیت جزیی خواند، همتای او در اندرلخت از بازی مهاجم ایرانی تمجید کرد: «دو مهاجم روستوف (آزمون، بوخارف) دفاع ما را خیلی آزار دادند. آنها توپ را خوب نگه می‌داشتند و با سرعت خود خطرناک ظاهر می‌شدند.»

واکنش آزمون

سردار آزمون بعد صعود تیمش اینطور صحبت کرد: «گلی که من زدم، روی یکی از تاکتیک‌های تمرین شده بود که بارها آن را در تمرینات انجام داده بودیم. روی این مدل گل‌زدن خیلی کار کرده بودیم و مربی‌مان گفته بود که این مدل گل‌زدن مشکل است اما چاره‌ساز خواهد بود. با این وجود فکر می‌کنم من چندان کار خاصی انجام ندادم، بلکه پاس گلی که به من رسید، بسیار عالی بود.» او ادامه داد: «گلزنی در لیگ قهرمانان خیلی شیرین است اما این گل هم با زحمت و تلاش همه بازیکنان به‌ ثمر رسید.»

روستوف به آژاکس رسید

روز گذشته قرعه‌کشی دور بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا هم انجام شد که براین اساس روستوف باید به مصاف تیم آژاکس برود. در سایر بازی‌های مهم من‌سیتی به مصاف استوا بخارست می‌رود، پورتو و رم به مصاف یکدیگر می‌روند و ویارئال با موناکو مصاف می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج