۳۴۰۷۰۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بهروان: ملوان خودش به لیگ برتر برگردد

عضو هیأت رییسه سازمان لیگ گفت: تیم ملوان این توانایی را دارد که خودش به لیگ برتر برگردد.

کاپ: غلامرضا بهروان اظهار داشت: ملوان با توجه به نیروهای لایقی که دارد می تواند خودش به لیگ برتر صعود کند. ما از انتقال های این گونه تجارب خوبی نداریم.

وی افزود: این حق مردم تهران است که تیم نفت داخل استان شان باقی بماند. من در جلسه هیات رئیسه نبودم اما مواضع سازمان لیگ و فدراسیون از مدتی پیش مشخص شده بود. موانع قانونی هم در این راه وجود دارد. نفت تهران به فوتبال ایران بسیار کمک کرده است. من فکر می کنم متقاضیانی که بتوانند در تهران نفت را اداره کنند. اصلا ما فروش امتیاز نداریم. باید سهام انتقال پیدا کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه خاطرنشان کرد: هیات فوتبال استان تهران رسما مخالفتش را اعلام کرده است. تیمی که قرار است خریدار باشد نباید بدهکار باشد.

بهروان در پایان درباره کاهش سهمیه ایران در آسیا ادامه داد: هنوز چیزی رسما به ما اعلام نشده است. ای اف سی عملکرد کشورها را ۳۰ درصد بر حسب ملی و ۷۰ درصد بر حسب عملکرد باشگاه ها بررسی می کند. هنوز هیچ چیزی به ما اعلام نکرده اند. بهتر است هیچ کسی موضع نگیرد تا ماه نوامبر از راه برسد. اگر این اتفاق بیفتد و سهمیه ها کاهش پیدا کند قهرمان های لیگ و جام حذفی مستقیما صعود می کنند و مابقی تیم ها در پلی آف شرکت می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایمان

      بهتره آقای بهروان و تاج یه نگاهی به داوری بازیهای ملوان بندازن، تا ببینن اگه واقعا ملوان فوتبالی افتاده انتظار داشته باشن فوتبالی بیاد بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج