۳۲۴۵۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسنی خو: لغو انتخابات غیرممکن است

مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: مگر چهار سال قبل که آقای کفاشیان رئیس فدراسیون شد دوسوم مجمع به او رای دادند؟

کاپ: رضا حسنی خو درباره کارشکنی باشگاه النصر عربستان و سرگردانی کاروان ذوب آهن در امارات اظهار داشت: هنوز از این موضوع اطلاع دقیقی پیدا نکرده ام اما مطمئنا کار بسیار بسیار زشتی با کاروان نماینده ایران انجام شده است. وقتی تیم های عربی به ایران می آیند ما همواره سعی می کنیم بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم. حتی آن طور که پیگیری کردم نمایندگان ما در عمان هم بهترین امکانات را در اختیار تیم های عربستانی قرار دادند اما متاسفانه نمایندگان عربستان دست از کارشکنی های خود بر نمی دارند.

وی افزود: اگر می بینید که ما خیلی در رسانه ها به این موضوعات نمی پردازیم و علیه عربستانی ها صحبت نمی کنیم به خاطر این است که قصد داریم چراغ خاموش کارها را دنبال کرده و بلایی سر عربستانی ها بیاوریم که دیگر از این کارها انجام ندهند. شکایتی که توسط سه باشگاه آسیایی تنظیم شده بود در جریان است و مطمئنا با ضمیمه کردن اتفاقاتی که دیشب در امارات رخ داده میتوانیم حق مان را خیلی زود بگیریم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش همچنین در واکنش به شایعه لغو انتخابات ۱۸ اردیبهشت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سعی کرده ام در چند روز اخیر خیلی خودم را درگیر شایعاتی که درباره انتخابات فدراسیون شنیده می شود نکنم. بیشتر کفاشیان، اسدی و سجادی درجریان این موضوعات هستند اما موضع وزارت ورزش این است که انتخابات فدراسیون در موعد مقرر برگزار شود چون خود اعضای همین فدراسیون این تاریخ را برایش تعیین کرده اند. پس دیگر دلیلی ندارد دوباره بخواهیم انتخابات را به تعویق بیندازیم. همه کارها از جمله تایید صلاحیت ها هم انجام شده و همه منتظر برگزاری انتخابات هستند.

حسنی خو درباره اینکه گفته می شود اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و همچنین برخی از روسای هیات های استانی به تصویب نشدن اساسنامه توسط هیات دولت اعتراض کرده اند گفت: من که چنین چیزی را نشنیده ام. همان طور که گفتم سجادی از طرف وزارت ورزش پیگیر این موضوعات است اما تا جایی که می دانم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بر سر برگزاری انتخابات توافق کردند. بحث تصویب اساسنامه به موقعش انجام خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه گفته می شود رئیس جدید فدراسیون حداقل باید دو سوم آرای مجمع را به دست بیاورد وگرنه انتخابات به تاریخ دیگری موکول خواهد شد بیان داشت: مطمئن باشید نمی گذاریم چنین اتفاقاتی در مجمع بیفتد. مگر چهار سال قبل که آقای کفاشیان رئیس فدراسیون شد دوسوم مجمع به او رای دادند. آن موقع هم رئیس فدراسیون با اکثریت آرا انتخاب شد و الان هم چیزی تغییر نکرده است. این اساسنامه ای که می گویند بندی به آن اضافه شده که باید دو سوم آرا برای انتخاب رئیس جدید به دست بیاید کجاست؟ چرا ما آن را نمی بینیم؟ قطعا تمهیدات لازم برای به چالش کشیده نشدن مجمع فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.

حسنی خو در پایان درباره اینکه متخلفان حادثه دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس مشخص شده اند یا خیر، گفت: گروه ویژه ای برای بررسی این حادثه به اهواز اعزام کردیم. آنها بررسی لازم را انجام دادند و به زودی گزارش خود را به ما ارائه خواهند کرد. ما هم سعی می کنیم در کمترین زمان متخلفان آن اتفاقات را معرفی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج