۲۸۶۷۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقای پرسپولیس! عجله کن، گلر نداری

مشکل پرسپولیس، جذب گلر است.

خبر ورزشی: مشکل پرسپولیس، جذب گلر است. تمام این حرف و حدیث‌ها را فراموش کنید‌؛ امروز اگر سرخپوشان بتوانند جای خالی سوشا مکانی و ایمان صادقی که هیچ کدام‌شان به لحاظ فنی نتوانستند بار این تیم در نیم‌فصل اول را به دوش بکشند را پر کنند، باز هم در زمره مدعیان هستند و در پیاده‌روی منتهی به قهرمانی قدم می‌زنند در غیر این صورت، تیم بدون دروازه‌بان، تیمی است که در میانه‌های جدول هم جایی برای حضور ندارد.

پرسپوليسي‌ها فصل را با گلر دوم خود شروع كردند. ايمان صادقي نتوانست سنگربان قدرتمندي براي تيم باشد. اين را آمار و ارقام مي‌گويد. او فقط در سه بازي، ۸ گل دريافت كرد گرچه مي‌توان گفت روي دو، سه گل چندان مقصر نبود اما آماري كه از خود برجاي گذاشت، واقعاً بد و سؤال‌برانگيز بود. به خاطر عدم وجود يك گلر مطمئن، پرسپوليس با سرعت زيادي مشغول حفر جدول و رسيدن به رده‌هاي پاييني بود.

بعد سوشا آمد و اشتباهات فني خود را نيز به دروازه پرسپوليس آورد. مكاني شايد چند باري موفق به كلين‌شيت شد ولي اشتباهات فردي و عدم تمركزش هنگام بازي‌ها، كار دست پرسپوليس داد به خصوص گل‌هايي كه مقابل پديده دريافت كرد و يك شروع نااميد‌كننده براي سرخپوشان در نيم‌فصل دوم رقم خورد. درست از وقتي اشتباهات سوشا به اوج خود رسيد، اعتراض هواداران در فضاي مجازي شروع شد و آنها درخواست جذب گلر جديدي را داشتند.

برانكو از هر نظر تحت فشار بود. او با ذهني پر از معما براي ايجاد تغييرات در تيم راهي مسافرت شد و همين كه پاي خود را از ايران بيرون گذاشت، حاشيه‌هاي جديد آغاز شد. از دردسر بزرگي كه براي سوشا پيش آمد تا جدايي يكباره ايمان صادقي و سپس از بين رفتن شانس جذب فوري عليرضا بيرانوند. پرسپوليس قبل از اين ماجراها با آندري پاناديچ مربي و مغز متفكر خود خداحافظي كرد و حالا هم اردوي امارات لغو و به اردو در هتل المپيك بدل شد.

باشگاه گلر ندارد و زمان مثل قطاري با سرعت زياد در حال حركت است. صداي «تيك تاك، تيك تاك» ثانيه‌ها، پرسپوليس و هوادارانش را آزار مي‌دهد. اين تيم بايد حالا به فكر جذب يك هافبك بازيساز و يك وينگر راست باشد اما مسئولانش مشغول مذاكره هستند تا حداقل يك گلر جذب كنند. تيمي كه هر دو دروازه‌بانش را از دست داده و حالا در انتظار اتفاقات جديد است. مشكل به همين‌جا ختم نمي‌شود. باشگاه پول زيادي ندارد تا روي نام هر گلري كه دست گذاشت، او را پرسپوليسي كند و سوي ديگر اين ماجرا، واقعيت جديدي را نمايان مي‌كند: «دروازه‌بان‌هاي خوب يا قرارداد دارند و يا به پرسپوليس نمي‌آيند.» فراموش نكنيد پرسپوليس همين كه وارد ليگ شود، بايد دو بازي بزرگ را پشت‌سر بگذارد‌؛ اول مقابل سپاهان در تهران و بعد برابر ذوب‌آهن در اصفهان.

ما رسانه‌ايم و حواس‌مان به اين روزها هست. پرسپوليسي‌ها خودشان را با رفت‌وآمد يكسري ايجنت، وكيل بازيكن، دلال و مديربرنامه سرگرم كرده‌اند. كسي نيست كه دلش به حال تيم بسوزد و روند مذاكرات را تسريع كند. برانكو در كنفرانس‌هاي گذشته‌‌اش در مورد كيفيت پايين ايمان صادقي مي‌گفت: «او فقط ۵ روز قبل از شروع ليگ به جمع ما اضافه شد» اما پذيرش چنين بهانه‌هايي در شروع دوباره ليگ بسيار سخت است. پرسپوليس به راحتي اين روزها را از دست مي‌دهد و هروقت از هر مسئولي در اين باشگاه مي‌پرسيم: «چه خبر؟ گلر جديدي جذب تيم شده يا نه؟» مي‌گويد «نگران نباشيد» اما مگر مي‌شود نگران اين پرسپوليس نبود؟ تيمي كه شانس قهرماني‌‌اش را حتي با حضور در رده پنجم براي خود حفظ كرده اما حالا در مهم‌ترين پست يعني «دروازه‌بان» دچار مشكل است. نه گلر يك دارد و نه گلر دوم. يك نفر نيست به مديرانش بگويد: «آقاي پرسپوليس! سريع‌تر يك گلر خوب جذب كن. كسي كه بتواند بهتر از دروازه‌بان‌هاي نيم‌فصل اول باشد و در ۱۳ بازي آينده، به تيم در راه قهرماني كمك كند.» متأسفانه مشخص است كه پرسپوليس با دست‌هاي خود گريبان زمان را گرفته و دارد آن را به قتل مي‌رساند. پرسپوليس دارد زمان را مي‌كشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج