آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۸۵۷۵
۴۰۴۷
۴۰۴۷
پ

نقد سریال اریک؛ پدر همیشه مست در جستجوی پسرکش

یک مینی‌سریال این روزها از مخاطبان ایرانی دلبری می‌کند، مینی‌سریالی به نام اریک، شش قسمتی و مختصر و مفید.

برترین‌ها: یک مینی‌سریال این روزها از مخاطبان ایرانی دلبری می‌کند، مینی‌سریالی به نام اریک، شش قسمتی و مختصر و مفید.

نقد سریال اریک؛ پدر همیشه مست در جستجوی پسرکش

اریک درباره چیست؟

داستان مینی‌سریال «اریک» در شهر نیویورک در دهه‌ی هشتاد میلادی اتفاق می‌افتد. در این سال‌ها آمار جرم و جنایت در نیویورک به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفته بود. تاریکی این شهر بر عروسک‌گردانی به نام وینسنت (بندیکت کامبربچ) سایه می‌اندازد که روزی ناگهان پسر نه‌ساله‌اش، ادگار، در مسیر مدرسه ناپدید می‌شود. وینست به عنوان یک عروسک‌گردان که خالق یکی از موفق‌ترین برنامه‌های کودک تلویزیونی است به شهرت قابل توجهی دست یافته اما در نتیجه‌ی این واقعه به شدت متأثر و هر روز بی‌قرارتر می شود تا جایی که اطرافیانش نگران سلامت روان او می‌شوند و بعد ماجراهایی رخ می‌دهد...

نقد سریال اریک؛ پدر همیشه مست در جستجوی پسرکش

حال و هوای سریال اریک چگونه است؟

«اریک» به مخاطبان وعده‌ی سریالی را می‌دهد که قرار است حسابی با احساسات مخاطب بازی کند و می‌تواند زمینه‌ای باشد برای به تصویر کشیدن موضوعات روانشناختی و پذیرش فقدان و چنین مسائلی، در واقع اگر به این موضوعات علاقه دارید و دوست دارید لایه‌های پنهان یک شخصیت را کشف کنید، این انتخاب خوبی است. این مجموعه قرار است جنبه‌های متفاوتی از زندگی خانواده‌ای در نیویورک را دربربگیرد؛ از والدینی که دنبال پسر گمشده‌اشان می‌گردند، تا کارآگاهی که با فساد سیستماتیک دست و پنجه نرم می‌کند، شهری که در انواع جرم و جنایت‌ها مدفون شده است و در این میان، پسربچه‌ای که ممکن است دیگر هیچ‌وقت به خانه‌اش بازنگردد. یک عروسک آبی هفت‌فوتی نیز داریم که این سوال را مطرح می‌کند که دقیقا چه کسانی هستند که تبدیل به عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی در دست سیستم شده‌اند؟

نقد سریال اریک؛ پدر همیشه مست در جستجوی پسرکش

دو نکته ویژه درباره سریال اریک

 پیش از دیدن «اریک» کامبربچ(بازیگر اصلی سریال اریک) را در یک درام احساسی دیگر ببینید، مینی‌سریال «پاتریک ملروز» گزینه‌ای است که تماشای آن قبل تماشای اریک، به شما کمک می‌کند، درک بیشتر و بهتری از فضای این سریال داشته باشید، اصلا شاید کامبریج در سریال پاتریک ملروز، گذشته‌ی همین کامبریج در سریال اریک باشد، او آن جا تحت آزار جنسی پدرش به هم می‌ریزد و حالا هم در اریک پدر فرزندی‌ست که گمشده. آنجا فرزند یک پدر بود، اینجا پدر یک فرزند است، در هر دو سریال هم به شدت می‌نوشد و مست است.

شخصیت پلیس این سریال تمایلات جنسی نتفلیکس‌پسند دارد، کلا مورد قابل نقد سریال، همین توجه اغراق‌گونه‌اش به مسائل مد روز تزریق شده در سریال‌هاست، تمایلات جنسی خاص، مسائل نژادی و... تحمل این بخش از سریال دشوار است.

نقد سریال اریک؛ پدر همیشه مست در جستجوی پسرکش

نظر مخاطبان را در ادامه می‌خوانید:

لیدی: دیشب یه نفس سریال "‎اریک" رو به خاطر بازی بندیکت تموم کردم. بندیکت کلن نقش آدم‌های خودتخریب رو عالی بازی میکنه ( سریال پاتریک ملروز نمونه‌ی دیگه‌ش). روابط عاطفی، اختلالات روانی، اعتیاد و چالشهای مداوم درونی در کنار چالشهای محیطی و مبارزه باهاشون موضوع مهم سریال بود

ماکسی: من هم سریال را دیشب و امشب نگاه کردم. بازی بندیکت کامبریج (اگر درست نوشته باشم) آنقدر قوی است که آدم نمی‌تواند سریال را رها کند. فکر منظور اصلی  سریال، نشان دادن جامعه مریض سالهای هشتاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج