۲۹۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

چهـار حركت ساده براي تثبيـت شما

با انجام دادن ورزش‌هايي كه براي داشتن كتف و كمر زيبا توصيه مي‌شود، جزو كساني باشيد كه با اعتماد به نفس بيشتري گام برمي‌دارند

چهـار حركت ساده براي تثبيـت شما

بعضي از افراد حاضرند براي زيبا شدن هر كاري بكنند و به انواع و اقسام جراحي‌ها براي زيباتر كردن اجزاي صورت و بدن خود رو مي‌آورند؛ انواع راهكارها براي لاغر شدن را امتحان مي‌كنند و از تازه‌ترين يافته‌ها درباره افزايش قد استقبال مي‌كنند. اين در حالي است، يكي از مهم‌ترين عنصر‌هاي زيبايي و جذابيت، نه صرفا داشتن وزن كم يا اجزاي چهره و بدن جراحي‌شده بلكه داشتن قامتي راست و كشيده است. با كمي دقت و جست‌وجو در ذهن‌تان، حتما به ياد مي‌آوريد اين قامت زيبا از مهم‌ترين ويژگي‌هايي بوده است كه افرادي كه ظاهرشان به‌نظرتان جذاب آمده، از آن برخوردار بوده‌اند و در دل‌تان خواسته‌ايد اندامي مثل آن‌ها را داشته باشيد.


اين چند حركت، شانه‌ها و پشت كمر شما را صاف و خوش‌تركيب مي‌كنند.
ضمن اين‌كه هرگونه درد در ناحيه شانه و كتف را از بين برده و شكل كلي اندام شما را زيباتر مي‌كنند.


چهـار حركت ساده براي تثبيـت شما

بارفيكس

ميله بارفيكس را در دست بگيريد و از آن آويزان شويد. در اين حالت كف دستان شما بايد به سمت مقابل باشد و پاهاي‌تان را با زانوهاي خميده به حالت ضربدري قرار دهيد.


چهـار حركت ساده براي تثبيـت شما

شنا با دمبل

به حالت شنا روي زمين قرار بگيريد. دست‌هاي‌تان را روي ۲ دمبل قرار دهيد و پاهاي‌تان را كمي بيشتر از عرض شانه باز كنيد.
عضلات شكم را منقبض كرده و در همين حالت يكي از دستان‌تان را به همراه دمبل به كنار بدن و قفسه سينه بكشيد. مكث كوتاهي بكنيد و به آهستگي وزنه را پايين بياورد، سپس با دست ديگر حركت را تكرار كنيد.


چهـار حركت ساده براي تثبيـت شما

حركت هلالي شكم

دراز بكشيد در حالي كه صورت شما رو به زمين قرار دارد. پاهاي‌تان را صاف بكشيد و دست‌ها را پشت سر قرار دهيد. در اين حالت سعي كنيد مركز شكم را به سمت داخل بكشيد تا احساس كنيد شكم‌تان تا جاي ممكن به ستون فقرات‌تان نزديك شده و منقبض است. عضلات پشت پاها و سريني را محكم كنيد و سپس به آرامي سر، سينه، بازوها و پاهاي‌تان را از زمين جدا كنيد. اين وضعيت را براي ۵ ثانيه حفظ كرده و سپس به حالت اوليه برگرديد.


چهـار حركت ساده براي تثبيـت شما

سيم‌كش از بالا

روي صندلي دستگاه سيم‌كش بنشينيد و ميله را با دستان گشاده بگيريد. در اين وضعيت بازوهاي شما بايد كاملا صاف و پشت كمرتان صاف و برافراشته باشد. بدون حركت دادن بالاتنه، ميله را تا سطح سينه پايين بكشيد و تا جاي ممكن تيغه هر دو كتف را به هم نزديك كنيد. پس از مكث كوتاهي به آرامي به وضعيت اوليه بازگرديد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج