آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۱۳۷۷۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

گل های غول پیکر شیشه ای +عکس

"جیسن گامارث" یک شیشه گر حرفه ای است که بیشتر هنر خود را در ساخت گل های مصنوعی شیشه ای و غول پیکر خرج می کند. هنر او باعث می شود تا در مورد گل های مصنوعی تجدید نظر کنید.

باشگاه خبرنگاران: "جیسن گامارث" یک شیشه گر حرفه ای است که بیشتر هنر خود را در ساخت گل های مصنوعی شیشه ای و غول پیکر خرج می کند. هنر او باعث می شود تا در مورد گل های مصنوعی تجدید نظر کنید.

گل ها در حالت طبیعی زیبایی بی نظیری دارند و کسی نمی تواند منکر این موضوع باشد اما عده ای علاقه بیشتری به گل های مصنوعی دارند و تمام خانه مملو از این نوع گل های می کنند. گل های مصنوعی شاید زیبا باشند اما هیچگاه حس اصلی را وارد نمی کنند.

این مطالب را در مورد گل های مصنوعی و تفاوت آن ها با گل های طبیعی گفتیم تا به یک مورد خاص اشاره کنیم. "جیسن گامارث" یک شیشه گر حرفه ای است که بیشتر هنر خود را در ساخت گل های مصنوعی شیشه ای و غول پیکر خرج می کند. هنر او باعث می شود تا در مورد گل های مصنوعی تجدید نظر کنید.

گل های غول پیکر شیشه ای +عکس

او بیشتر گل های خود را از میان گونه های مختلف ارکید انتخاب کرده و با جزئیات دقیقی آن ها را از جنس شیشه و در اندازه های بزرگ ایجاد می کند. اواعتقاد دارد مردم باید با جزئیات این گل های زیبا را تماشا کنند تا بیشتر با آن ها آشنا شوند.

او در برخی از گل ها از ۱۰۰۰ قطعه شیشه کوچک استفاده کرده است تا تمامی جزئیات مشاهده شود. سال گذشته او گل های غول پیکرش را به نمایش گذاشت و توانست تعدادی از آن ها را به فروش برساند. او حالا قصد دارد گونه های مختلف را با شیشه بسازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهم نیست

      خیلی خوشگل بودمر50

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج