۳۲۳۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ایده‌هایی براي خوشامدگویی به ميهمان

این ایده‌های پنج تایی به شما کمک می‌کند میزبان باسلیقه‌تری در نظر میهمانان جلوه کنید.

ایده‌هایی براي خوشامدگویی به ميهمان

برترین ها: این ایده‌های پنج تایی به شما کمک می‌کند میزبان باسلیقه‌تری در نظر میهمانان جلوه کنید.

ایده‌هایی براي خوشامدگویی به ميهمان

۱. سبدهاي زیبایي كه در شمال كشور بافته مي‌شوند، مكان مناسبي براي قراردادن كتاب‌ها و مجلات جالب و خواندني هستند. آنها را كنار مبلمان قرار دهید تا ميهمانان، دوستان و آشنایان علاقه‌مند، كه مدت بیشتري در كنار شما هستند از آنها استفاده كنند. با این کار هنر بومی شهرتان را به خوبی با دکوراسیون مدرن هماهنگ ساخته‌اید. بهتر است هنگام مطالعه هر كتاب یا مجله، نكات جالب را به صورت یادداشت بالاي هر صفحه بچسبانید تا دیگران ضمن ورق زدن، آنها را بخوانند و لذت ببرند. این امكان را براي ميهمانتان نیز فراهم كنید.

۲. گلدان‌هاي گل را با رنگ محیط هماهنگ كنید. فكر‌هاي گران قیمت نكنید! تنها كافي است دور گلدان با روباني پهن و زیبا به رنگ دکوراسیون اتاق، پاپیون درست کنید و آن را با گل‌هاي روئیده در حیاط منزلتان یا هماهنگ با دکوراسیون فضا پر كنید.

۳. اكسسوري‌هاي مناسب فصل در اتاق بگذارید. بهار را با گل‌هاي تازه، تابستان را با صدف‌هاي زیباي دریایي، پاییز را با برگ‌هاي رنگارنگ و زمستان را با میوه‌هاي كاج به همراه ميهمانانتان جشن بگیرید.

۴. یك نیمكت ساده از چوب طبیعي، مي‌تواند در صورت كافي نبودن مبل‌ها فضاي نشیمن مناسبی پدید آورد؛ ضمن اینکه شما مي‌توانید در مواقع دیگر هم‌‌، از آن، در گوشه‌اي از فضا به صورت دكوراتیو استفاده كنيد.

۵. براي لامپ‌ها كلید كنترل (دیمر) بگذارید تا بتوانید با تنظیم نور آنها فضایي رویایي و به یاد ماندني براي خود و ميهمانان فراهم آورید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج