آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۲۱۲۳
۱۲ نظر
۴۹۲۷
۱۲ نظر
۴۹۲۷
پ

گیس و گیس‌گشی بر سر این ماجرا، حرص مردم را درآورد!

به تازگی انتشار ویدئویی در توئیتر درباره رفتار عجیب یک کودک در یک جشن تولد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

برترین‌ها: به تازگی انتشار ویدئویی در توئیتر درباره رفتار عجیب یک کودک در یک جشن تولد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 

گیس و گیس‌گشی بر سر این ماجرا، حرص مردم را درآورد!

او شمع دوستش (یا به گفته برخی کاربران، خواهرش) را فوت می‌کند که با واکنش نسبتا تندی همراه می‌شود و پس از این رفتار به نوعی مورد حمایت بزرگترها قرارمی‌گیرد و از چشمانش مشخص است که انگار این کار را با رضایت قلبی انجام داده. 

عده‌ای معتقدند که این اتفاق ناشی از تربیت خانوادگی‌ست و عده‌ای هم متعجبند که واکنش او به خراب کردن جشن تولد، رفتاری‌ست که در دنیای کودکان جایی ندارد. برخی هم از اختلالات دوقطبی سخن به میان آورده‌اند. این حجم از نگاه متفاوت به این قضیه ما را بر آن داشت تا به سراغ این سوژه و واکنش‌هایش برویم. با ما همراه باشید.

خودکار آبی نوشته: دختره داره موهاش رو می‌کشه و می‌زندش ولی از چشماش برق رضایت می‌ریزه و لبخندش موذیانه‌ست، چجوری بچه به این کوچیکی بلد شده این مدلی رفتار کنه؟

کریم این رفتار را ناشی از پدر و مادر می‌داند: این بچه اختلال دوقطبی داره. شک ندارم و احتمال زیاد تو خونشون یکسره جنگ و درگیری بوده. عامل تک تک رفتارهای سمی بچه‌ها، پدر مادرهای سمی‌ترن!

مهنا مخالف نقل قول معروف است: عین خیالش نیست کتک خورده، فقط خوشحاله گند زد تو حال خوب دوستش. قشنگ مریضه بچه. بعد هنوز خیلی‌ها می‌گن بچه‌ها معصوم‌اند :)

خاطره زیبای ویدا: واسه تولد ۶سالگیم بعد از اینکه من شمع رو فوت کردم، بابام دونه دونه برای همه بچه‌ها، شمع رو دوباره روشن می‌کرد تا همه فوت کنن، چه خاطراتی مرد تو برای من ساختی، چه خاطراتی. عمرت طولانی باشه.

کوله به دوش: اینجا همه می‌نویسن اون دختر که فوت کرد ذاتش بده ولی در واقعیت اون همیشه بازخواست می‌شه و دوستش که موها رو کشید چون سیاست نداره، واکنشش تو لحظه‌ست.

فریال به موضوع سایکوپتی اشاره کرده: متاسفانه سن شروع سایکوپتی میتونه درست همون موقع‌ها باشه! این بچه با توجه به اینکه هیچ پشیمانی و تاسفی توی رفتارش وجود نداره متاسفانه «ممکنه» سایکوپت باشه! مسلما از روی فیلم کوتاه نمی‌شه تشخیص داد اما خداییش خیلی رفتارش عجیبه که این احتمال رو ایجاد میکنه! 

توضیح: سایکوپتی (psychopathy) یا اختلال شخصیت ضداجتماعی به شرایط رفتاری فردی گفته می شود که هیچ حقوقی برای دیگران قائل نمی شود و اهمیتی به رفتار صحیح یا ناصحیح دیگران قائل نیست. فرد سایکوپت نسبت به احساسات دیگران بی تفاوت است و گاه رفتارهای سنگدلانه و خشن از خود بروز می دهد که اغلب از انجام آن ها هیچ احساس پشیمانی نیز ندارد.

گیس و گیس‌گشی بر سر این ماجرا، حرص مردم را درآورد!

ماهک: این که بچه‌ها همه معصوم هستن چرتی بیش نیست! همون طور پدر و مادرها همه بهشت زیر پاشونه! این چنین شخصیتی در آینده کار کوچیکش پوشیدن لباس سفید در عروسی بقیه‌ست! مثلاً خیلی راحت ممکنه زن دوم هم بشه!

شیوا: ببینید این بچه از روی بچگی و سن کم این کار رو نکرده. به عکس‌العمل‌های بعدش دقت کنید: با وجود کتک خوردن همچنان می‌خواد حرص متولد رو در بیاره و همه نشون دهنده‌ی اینکه این بچه سرتاسر عقده و کمبود محبته.

بهنوش: اون حرکت چشم و ابرو نشون می‌ده که خیلی دلش برای فوت کردن شمع قنج نمی‌ره، ولی از اینکه یه نفر رو سوزونده، خوشحاله، جالبه که حتی کشیده شدن موهاش رو هم به عنوان هزینه قبول می‌کنه ولی قشنگ حال دوستش رو خراب می‌کنه.

سمانه هم نظر تازه‌ای دارد: من اگر مادر اون بچه بودم یقینا اجازه می‌دادم خوب کتک بخوره و در حین مهمونی کوچکترین دلجویی ازش نمی‌کردم و وقتی رفتیم خونه مفصل راجع به این موضوع باهاش حرف می‌زدم تا عمر داره یه همچین بدجنسی‌ای در حق کسی نکنه.

صبا: خوب کرد این بچه رو وقتی پدر مادر تربیت نمی‌کنه باید این کارو کرد باهاش نیاید. زیر این توییت لطفا ادای روانشناس‌ها رو در بیارین چون فقط باعث می‌شه فکر کنم شما هم مثل همون بودین که ناراحت شدین.

ساغر کمی شاکی‌ست: این جور بچه‌ها آسیب دیده‌اند! کسی که این ویدیو رو گرفته و پخش کرده خودش بچه نداره؟ من توی بچگی با یکی از این‌ها از نزدیک آشنا بودم. پدر معتادش بسیار پولدار بود و بدنام بود. بچه خیلی بدجنس بود و توی دنیای تاریک و سردی زندگی می کرد که هیچ شباهتی به زندگی عادی بقیه نداشت.

رضا: وای وای پسر همسایه روبرویی ما از همون بچگی همینطور بود. ۷ سالش بود ولی شیطون رو درس می‌داد.

مینا: جسارتا قبل از قضاوت و کارشناسی در مورد رفتار این بچه‌ها و شیوه تربیتی والدینشون، خوبه که بدونید این دو کودک خواهر هستند و صرفا یکیشون از اینکه هیچ‌کسی براش هدیه نیاورده و همه توجه‌ها روی ‌خواهرشه دچار حس حسادت شده، در اولین فرصتی هم که به دست آورده خشم ،حسادت و لجش رو خالی کرده! تمام

و حمید: خیلی اکت‌های عجیبی داره این دختر بچه. چطور ممکنه تو این سن انقدر شرور باشی؟ دست از اذیت کردنش برنمی‌داره و وانمود می‌کنه هیچ براش مهم نیست. برای اینجوری بودن باید ۴۰ سال آموزش ببینی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خطای بزرگ کردن مسائل و خطای پیش بینی و پیش داوری در تعدادی از نظرات وجود داره، دنیای کودکان با توجه به نوع شناخت و تفکر آن ها نسبت به دنیا، که با توجه به نظریه پیاژه، با نوع شناخت و تفکر ما در بزرگسالی تفاوت های با اهمیتی دارد لذا شاید دلایل این موضوع و حل این گونه رفتارها بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنیم باشد و تا مشاور به طور دقیق موضوع را بررسی کند هر نوع تعبیر و تفسیر، پیش داوری و زدن برچسب است و دنیای روان دنیای پیچیده ای است و هر نوع برچسب زنی در آن مطلقا ممنوع است

    • ناشناس

      از پر قنداق که میگن همینه .حس حسادت از همون زمان به این بچه تزریق شده.پدرومادر بزرگترین معلم هستند برای بچه ها. پدر ومادر هم از پدرو مادر خورش یاد گرفته بنابراین یک زنجیره معیوب تشکیل شده

    • ناشناس

      این بچه ها مریض نیستند،فقط بی تربیت هستند

    • بدون نام

      منم برای تولد سه سالگیم دختر داییم کیکمو خراب کرد ولی من فقط گریه کردم اینجوری کتکش نزدم

    • ناشناس

      اینا دوتا بچه ان اصلا نه بی تربیت توی دنیای بچه گی هر چیز ممکنه اتفاق بیفتد

    • ناشناس

      حالا همه روانشناس شدن اگر اون دختر بی تربیت بچه خودشون بود هزار جور رفتارش توجیه می کردنند

    • ناشناس

      اینا وقتی بزرگ بشن ،میشن همون عروسی که تو مراسمش به مادرش میگفت بزن تو دهن بچه ها از وسط جمعشون کن🫤از بچگی گستاخی وخشم،و بی احترامی رو آموزش میبینن و باهاش آشنایی ندارن.

    • ناشناس

      ترسناک تر کار بچه این همه نظر روانشناسانه هست که تو جامعه ما داره ول می چرخه! چتونه ؟! حتی یک روانشناس کار آزموده هم جرات نمی کنه با دیدن یه فیلم ده ثانیه ای این نظرات رو بده ! این ممکنه فقط یه تلافی کودکانه بوده باشه مثلا دو هفته پیش تولد اون یکی بوده کوچیکه این مارو کرده اینم الان تلافی کرده ولی بازم معلوم نیست

    • پوریا پوریا

      اتفاقا خیلی خانم و با شخصیت بود....
      فقط اون لحظه دوست داشت اون شمع رو فوت کنه

    • ناشناس

      رفتار بچه ها ارتباط مستقیمی با تربیت و نحوه برخورد پدر و مادر تو خانواده داره..پس در اینجا نقش اصلی رو مادر خانواده داره...

    • ناشناس

      کامنتای مردم رو که میخوندم خوشحال شدم سطح شعور و آگاهی اینقدر بالا رفته ، در گذشته همه طرف کودکی که کتک خورد قرار میگرفتن بخصوص اگر از نظر سنی کمی بزرگتر بود و امروز مردم به درک و اگاهی رسیدند کی طرف حق هست و کی شرور

    • ترانه

      شما که از روابط اون دوتا خواهر خبر ندارید.ممکنه اونی که تولدشه هم مدلهای مختلف خواهره رو اذیت کرده و خواهره هم الان میخواد انتقام بگیره.عین دیوونه موهای خواهر بزرگه رو میکشید.الان همه روانشناس کودک شدن و تز میدن و به چه انگ ضداجتماعی بودن میزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج