۶۶۸۷۰۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ یک ابتکار خوب برای تنبیه اختلاس کنندگان!

پیشنهاد شده تعدادی از مفسدان اقتصادی را در نماز جمعه شلاق بزنند تا درس عبرتی شود. سوال اینجاست که چرا در نماز جمعه شلاق بزنند؟ مگر قرار است برای نمازگزاران درس عبرت شود؟ اگر قرار است با فساد مبارزه کنید، قوانین را اصلاح کنید، نظارت را افزایش بدهید و از همه مهم‌تر اینکه پرونده‌های دانه درشت‌ها را رسانه‌ای کنید.

هومن جعفری در جهان صنعت نوشت: پیشنهاد شده تعدادی از مفسدان اقتصادی را در نماز جمعه شلاق بزنند تا درس عبرتی شود. سوال اینجاست که چرا در نماز جمعه شلاق بزنند؟ مگر قرار است برای نمازگزاران درس عبرت شود؟ اگر قرار است با فساد مبارزه کنید، قوانین را اصلاح کنید، نظارت را افزایش بدهید و از همه مهم‌تر اینکه پرونده‌های دانه درشت‌ها را رسانه‌ای کنید.
چرا شلاق؟ وقتی می‌توان پرونده را رسانه‌ای کرد و اتاق‌های تاریک قدرت و رانت را به اتاق‌های شیشه‌ای تبدیل کرد چرا با خشونت و شلاق؟ بعد هم چرا شلاق؟ آن‌کسی که جرم اقتصادی کرده و حکم اعدام دارد را اعدام کنید. آقا‌زاده‌های اقتصادی را بیندازید زندان و پدران محترم‌شان را هم از مشاغل دولتی برکنار کنید که حواس‌شان به فرزندان نازنین‌شان باشد. شلاق زدن که اتفاقا خوب است. طرف بعد از شلاق خوردن سه ماه می‌رود تایلند همش یادش می‌رود. بروید سراغ زندان بلند‌مدت و پاکسازی مفسدان اقتصادی.

ما حتی پیشنهاد بهتر هم داریم. دوستانی که مفسد اقتصادی هستند را وادار کنید مثل ما زندگی کنند. وادارش کنید با حقوق زیر دو میلیون، بدون بیمه، بدون ماشین، بدون خانه، در بین جماعت زندگی کنند. شمال هم نروند. گوشی گران‌قیمت هم نداشته باشند. در برج هم زندگی نکنند. غذای بی‌کیفیت با گوشت‌های آلوده ارزان قیمت بخورند. در محلات فقیرنشین زندگی کنند. باور کنید این از زندان و شکنجه هم بهتر جواب می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود هنرمند

    • بدون نام

      چرا دانه درشت ها اصلا کسی اسمشون نمیاره نمیتونید پولهایی که بردن بگیرید لا اقل به مردم معرفی کنید این هم سخته؟؟

    • علی

      پیشنهادتون خیلی خوبه ،اماای کاش قبلش اونا را برعکس سوار برالاق می کردند به مدت یک ماه درشهر زادگاهش بانصب مشخصات و جرمش می چرخوندندودرشبکه های صدا سیماپخش می شد.اگه می شدچی می شد... که متاسفانه چنین چیزی بعیداست ، زیرا آلودگی مانندغده سرطانی بدخیم درسطح جامعه درحال گسترش است وکارازاین حرفها ردشده وبایدفکر خیلی اساسی ترانجام گیرددرغیر اینصورت بایدبعداً تاءسف خورد، و آنروز روز شادی دشمن خواهدبود ...پس محافظه کاری راکناربگذارید واین غده بدخیم راجدی گرفته ودستان آدم نماهای حریص وتماع و زالو صفتان را ازجامعه قطع ومجازات سخت کنیدتاروزی هزاران بارآرزوی مرگ کنندواین راهم باورداریم که توبه گرگ مرگ است.

    • بدون نام

      احسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج