۴۹۵۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جابجایی های غول آسا در لیگ برتر

با توجه به خبرهای یکی دو ماه گذشته، نیمکت شش تیم بالای جدول در پایان فصل خالی خواهد شد، اتفاقی که مربیان را به ستاره های نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد کرد

جابجایی های غول آسا در لیگ برتر

روزنامه تماشا: با توجه به خبرهای یکی دو ماه گذشته، نیمکت شش تیم بالای جدول در پایان فصل خالی خواهد شد، اتفاقی که مربیان را به ستاره های نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد کرد

همینطور پیش برود، در نقل و انتقالات تابستانی باید همه تیم ها مربیان خود را تغییر دهند. هر روز زمزمه و خبر جدیدی از عدم تمایل یک سرمربی برای ماندن در باشگاهش به گوش می رسد. و بالعکس! یعنی باشگاه ها این روزها به شکل های مختلف با مربیان جدید مذاکره می کنند و از خداحافظی با مربیان فعلی خود در پایان فصل می گویند.

- امیر قلعه نویی: مشکلات مالی، فشار فراوان ناشی از حواشی زیاد درون تیم و تنش بین او و هواداران، سرمربی استقلالی ها را به ترک این باشگاه پس از کسب سومین قهرمانی لیگ برتر برای آبی ها، راضی کرده است. او حالا هر روز به نوعی از رفتن می گوید و از استقلالی ها می خواهد «فصل بعد یک مربی بزرگتر بیاورند». پشت هم از بازگو کردن برخی اتفاقات روی سکوها در پایان فصل می گوید و تیم رسانه ای نزدیک به او هم تلاش ها را برای بازگرداندنش به نیمکت تیم ملی شروع کرده اند.

- زلاتکو کرانچار: پیشنهاد 400 هزار دلاری از راپیدوین دارد. با توجه به گرانی ارز، پیشنهاد 700 هزار دلاری او برای تمدید قرارداد با زردها، از توان این باشگاه خارج خواهد بود. باشگاهی که مذاکره با فرکی، سرمربی موفق فولاد را شروع کرده است. کرانچار از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد.

- تونی اولیویرا: مشکلات مالی تراکتور در این فصل او را به ستوه آورده و به درخواست باشگاه تراکتورسازی پاسخ رد داده است. باشگاه تبریزی هم دیگر توان پرداخت دستمزد او را ندارد و باید با این مربی دوست داشتنی خداحافظی کند.

- حسین فرکی: هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته اما تایید کرده که چند پیشنهاد دارد. گویا با سپاهان به توافق رسیده است.

- منصور ابراهیم زاده: پیش از این از علاقه اش برای تجربه کردن مربیگری در شهرهای مختلف گفته و حالا هم خبر توافقش با تراکتورسازی منتشر شده است.

- یحیی گل محمدی: خودش هم چندان به ادامه کار در باشگاه پرحاشیه پرسپولیس علاقه ندارد، از طرفی محبوبیت لازم برای اینکه فصل بعد در این باشگاه بماند را کسب نکرده است. از همه مهمتر، سرنوشت پرسپولیس کاملا نامعلوم است و به سرنوشت انتخابات خرداد گره خورده است.

- صمد مرفاوی: صبایی ها نمی خواهند با او ادامه دهند و مذاکرات را با ویسی، تقوی و جلالی شروع کرده اند.

- محمد احمدزاده: کمیته فنی ملوان اعلام کرده از عملکردش راضی نیست و جایگاهش به شدت توسط دیگر مربیان بومی، یعنی پورغلامی و ایراندوست تهدید می شود.

- افشین ناظمی: رویایش نفر اول ماندن در داماش است. اگر پول نرسد همراه با دارکو، داماش را در فصل بعد هدایت خواهد کرد و اگر پول برسد، جایش را به یک سرمربی سرشناس می دهد و دستیار او می شود.

- پرویز مظلومی: آلومینیوم می خواهد با او ادامه بدهد اما اگر این تیم به لیگ یک سقوط کند، پرویز از این تیم جدا می شود. اگر هم در لیگ برتر بماند بعید است بتواند جاه طلبی های مردی که تا یک سال قبل رویای نشستن روی نیمکت تیم ملی را در سر می پروراند، ارضا کند.

- فرهاد کاظمی: اگر ذوب آهن به لیگ یک سقوط کند با او ادامه می دهد اما اگر در لیگ برتر بماند، مدیرعامل کارخانه نقشه های عجیب و غریبی در سر دارد. حتی نام قلعه نویی هم برای هدایت ذوب آهن در فصل آینده به میان آمده است.

سرنوشت سایر مربیان هم یا هنوز مشخص نشده و یا اینکه باشگاه از آنها برنامه گرفته و فصل بعد هم با باشگاه فعلی خود ادامه خواهند داد.

به این ترتیب، بیش از نیمی از نیمکت های لیگ برتر در پایان فصل خالی خواهد شد. تابستان امسال، مربیان به ستاره های نقل و انتقالات تبدیل خواهند شد. از آنهایی که این فصل هم تیم داشته اند تا مربیان بیرون نشسته ای مانند مجید جلالی.

باشگاه

سرمربی فعلی

وضعیت

گزینه فصل بعد

استقلال

امیر قلعه نویی

نامعلوم

نا معلوم

سپاهان

زلاتکو کرانچار

می رود

فرکی

تراکتورسازی

تونی اولیویرا

می رود

ابراهیم زاده

فولاد

حسین فرکی

می رود

نامعلوم

نفت تهران

منصور ابراهیم زاده

می رود

نامعلوم

پرسپولیس

یحیی گل محمدی

می رود

نامعلوم

مس

لوکا بوناچیچ

می ماند

-

صبا

صمد مرفاوی

می رود

ویسی یا تقوی

راه آهن

علی دایی

می ماند

-

سایپا

مجتبی تقوی

می رود

نامعلوم

ملوان

ممی احمدزاده

نامعلوم

نامعلوم

داماش

افشین ناظمی

نامعلوم

ناظمی - دارکو یا یک مربی سرشناس

فجر

محمود یاوری

می ماند

-

آلومینیوم

پرویز مظلومی

می رود

نامعلوم

ذوب آهن

فرهاد کاظمی

می رود

نامعلوم

پیکان

فیروز کریمی

نامعلوم

نامعلوم

نفت آبادان

سعید سلامات

نامعلوم

نامعلوم

گهر

محمد مایلی کهن

می ماند

-


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج