۱۴۰۸۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

جباری: زمانی خوشحالی می کنم که به جام جهانی رسیده باشیم

نه انتخاب من مهم است نه صعود تیم ملی

مجتبی جباری روزهای شیرینی را در فوتبال تجربه می کند و شاید آرزوی خیلی از دوستداران فوتبال ایران است که او مثل سال های گذشته، دیگر دچار مصدومیت های طولانی نشود.

مجتبی جباری روزهای شیرینی را در فوتبال تجربه می کند و شاید آرزوی خیلی از دوستداران فوتبال ایران است که او مثل سال های گذشته، دیگر دچار مصدومیت های طولانی نشود.

جباری در نظرسنجی برنامه دوشنبه شب ۹۰ هم به عنوان بهترین بازیکن ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی انتخاب شد. عادل فردوسی پور در این نظرسنجی نام جواد نکونام، هادی عقیلی و آندرانیک تیموریان را هم در کنار نام جباری قرار داده بود تا مردم بگویند کدام یک از این بازیکنان عملکرد بهتری در مرحله مقدماتی جام جهانی داشته اند. در این میان بیننده ها هم ۵۵ درصد به جباری، ۱۸ درصد به تیموریان، ۱۶ درصد به نکونام و ۱۱ درصد به هادی عقیلی رای دادند.

از جباری در این خصوص سوال می کنیم که او می گوید: «صحبت کردن در این مورد برایم سخت است. همه ما در تیم ملی تلاش کردیم و دوست ندارم در این مورد حرف بزنم چون موفقیت تیم ملی با تلاش دسته جمعی به دست می آید. این انتخاب چندان مهم نیست و البته صعود تیم ملی از این گروه هم چندان مهم نیست. ما باید زمانی خوشحالی کنیم که صعودمان به جام جهانی قطعی شده باشد».

او ادامه می دهد: «با این حال باید از مردم که مرا مورد لطف خود قرار دادند تشکر کنم. دوست دارم همین روند را ادامه دهم و بتوانم جایگاهم را در تیم ملی محکم تر کنم».

از جباری درمورد دیگر بازیکنانی که در این نظرسنجی نامشان دیده شد سوال کردیم که او این گونه جواب داد: «اصلا دوست ندارم عملکرد بازیکنان دیگر نادیده گرفته شود و بقیه بازیکنان هم سعی و تلاش خود را انجام داده اند. دیگر بازیکنانی که در این نظرسنجی نامشان قرار داشت شرایط بسیار خوبی داشتند اما با این حال از لطف مردم ممنون هستم که در این نظرسنجی من را انتخاب کردند».

جباری در پاسخ به این سوال که قبول داری بهترین روزهای فوتبالی ات را سپری می کنی پس از چند ثانیه مکث می گوید: «سوال سختی است ولی من روزهای بهتر از این هم داشته ام که سرانجامش بد بوده است. در فوتبالم خیلی کم پیش آمده سال یا روزهای بدی داشته باشم و فقط مصدومیت های طولانی مدت باعث شد همه چیز خراب شود.

در حال حاضر فوتبال من هیچ فرقی با گذشته ندارد و چیز خاصی هم در من تغییر نکرده است. الان فقط خوب تمرین می کنم و خدا را شکر که سالم هستم و این موضوع باعث شده از لحاظ فوتبالی هم همه چیز برایم خوب پیش برود«.

یکی از اهداف مهم جباری این بوده که بالاخره بازی در فوتبال اروپا را تجربه کند و همچنان نسبت به این موضوع امیدوار است. او می گوید: «اگر شرایط مهیا باشد و پیشنهادی برسد، دوست دارم بازی در اروپا را تجربه کنم. الان اگر از یک بازیکن دسته دومی هم سوال کنید می گوید که دوست دارد روزی در اروپا بازی کند و این آرزوی همه فوتبالیست های ایرانی است».

جباری درمورد شرایط فعلی استقلال می گوید: «بارندگی های چند روز اخیر باعث شد تا نتوانیم خوب تمرین کنیم و در تمرین دیروز هم شرایط زمین چندان مناسب نبود. ما در بازی با شاهین بوشهر چند بازیکن محروم و مصدوم خود را در اختیار نداریم ولی الان زمانی نیست که به سادگی امتیاز از دست بدهیم. تحت هر شرایطی باید این بازی خانگی را ببریم». از مجتبی درمورد رویارویی با فیروز کریمی سوال می کنیم که او می گوید: «بارها نظرم را درمورد این مربی گفته ام و همه از توانایی های او آگاه هستند. با این حال الان استقلال مهم تر از فیروز کریمی است و ما با ید برای گرفتن سه امتیاز در زمین تلاش کنیم».

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نه انتخاب من مهم است نه صعود تیم ملی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج