۱۴۶۱۳۶۴
۲۱۱
۲۱۱
پ

اورونوف برنامه‌های پرسپولیس و ازبکستان را بهم زد

نصدومیت اوستون اورونوف مشکلاتی را برای پرسپولیس و تیم ملی ازبکستان ایجاد کرده است.

ایران ورزشی: در حالی که هواداران پرسپولیس نگران مصدومیت اورونوف پیش از دیدار با چادرملو بودند و انتظار می‌رفت این ستاره ازبک حتی برای حضور در دیدار با السد مشکل داشته باشد، شرایط به طور کامل تغییر کرد و او در تمرینات تیم ملی ازبکستان حضور یافت. در واقع سفر اورونوف به ازبکستان پیش از انجام تست MRI در ایران، مانع از این شد تا کادر فنی و پزشکی پرسپولیس اطلاعات موثقی از شدت مصدومیت اورونوف دریافت کنند و به همین خاطر، شایعات زیادی در رسانه‌ها راجع به مدت زمان غیبت او شکل گرفت. در هفته اخیر اما این بازیکن در تمرینات تیم ملی ازبکستان حاضر شد و آماده حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش مقابل ایران بود که به دلیل درد جزئی، در دقایق پایانی بازی به میدان رفت.

اورونوف برنامه‌های پرسپولیس و ازبکستان را بهم زد

 اورونوف در دقایق کوتاه حضورش مقابل ایران عملکرد چندان مؤثری نداشت و نتوانست برای مدافعان تیم ملی فوتبال کشورمان خطرساز باشد اما نکته جالب در خصوص او، وابستگی تیم باشگاهی و تیم ملی وی به خلاقیت و کیفیت بالای اوست. در حال حاضر هم پرسپولیس و هم تیم ملی ازبکستان در غیاب اورونوف، کیفیت همیشگی خود را ندارند و برنامه‌های هجومی دو تیم، به میزان آمادگی این بازیکن جوان وابسته است. در پایان بازی ایران و ازبکستان، مربی تیم ازبکستان که به نمایندگی از سرمربی آنها به نشست خبری آمده بود، درباره غیبت اورونوف گفت: «اوستون اورونوف به ما گفت کمی درد دارد و پس از آن گفت درد ندارم. ما همین بازیکنان را در اختیار داشتیم و تلاش می‌کنیم برنامه جایگزینی پیدا کنیم.»

 به جز تیم ملی ازبکستان، پرسپولیس نیز در هفته‌های اخیر با چالش نداشتن برنامه جایگزین برای مصدومیت اورونوف درگیر بوده و با توجه به مصدومیت‌های سریالی و زمینه‌ای این ستاره، باید دید در ادامه چه اتفاقی برای پرسپولیس و ازبکستان در مسابقات مختلف رخ می‌دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج