۱۴۶۱۳۴۶
۴۰۱
۴۰۱
پ

کنعانی: بدنم کپ کرد خیلی ناراحتم!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در دیدار مقابل چادرملو دچار مصدومیت شد تا ضمن از دست دادن جدال‌های ملی، در لیگ نخبگان هم غایب اصلی سرخ‌ها لقب گیرد.

ورزش سه: محمدحسین کنعانی‌زادگان مصدومیتش را کاملا جدی گرفته و به شکلی حرفه‌ای به دنبال رفع آن و بازگشت زودهنگام به ترکیب است.

کنعانی: بدنم کپ کرد خیلی ناراحتم!

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره مصدومیتش به ما اینطور توضیح می‌دهد: اصلا هنوز هم برایم باورکردنی نیست که در یک حرکت بدن به بدن مصدوم شوم. برخورد سختی بود و چمن تختی باعث شد این اتفاق بیفتد و پایم انگار در چاله گیر کرده باشد و بد ستون شد.

وی ادامه داد: خودت که بهتر می‌دانی من اصلا آدمی نیستم که بخواهم با این مصدومیت‌ها کنار بروم ولی ناگهان بدنم کپ کرد و خیلی ناراحت شدم که مجبور به تعویض شدم.

کنعانی‌زادگان درباره روند درمانی‌اش نکته جالبی مطرح می‌کند و می‌گوید: برایم واقعا یک دقیقه بازی کردن چه در تیم ملی و چه پرسپولیس از ارزش بالایی برخوردار است. برای همین همانطور که دیدید از ثانیه‌ای که بازی تمام شد روند درمانی‌ام را استارت زدم و می‌خواهم خیلی زودتر از پیش‌بینی برگردم. آمپول هم تزریق کردم که گفتند موجب این می‌شود که حداقل یک هفته در مراحل درمانی تسریع ایجاد می‌کند. می‌خواهم به امید خدا و دعای هواداران عزیز زود برگردم. باور کنید دلم هنوز هیچی نشده تنگ شده و می‌خواهم زودی از شر این مصدومیت خلاص شوم.

کنعانی‌زادگان درباره تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان هم می‌گوید: خیلی حیف شد و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. با این حال مطمئنا در ادامه مسیر هم بچه‌ها و کادرفنی با همین قدرت کار را به بهترین شکل دنبال می‌کنند و یک بار دیگر می‌توانیم از این ماراتن با دستیابی به سهمیه صعود به جام جهانی سربلند خارج شویم. نبودم اما دلم ثانیه به ثانیه کنار بچه‌های تیم ملی بود و امیدوارم از بازی بعدی دست پر خارج شوند.

مدافع سرخ‌ها که بازی با السد قطر را هم به صورت قطعی از دست داده در پایان گفت: مدت ریکاوری خیلی بیشتر پیش‌بینی شده اما تلاش می‌کنم زود برگردم. به امید خدا بچه‌ها از بازی با السد دست پر خارج می‌شوند و شک نکنید هواداران عزیزمان را خوشحال خواهند کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج