۱۴۶۱۳۵۱
۱۶۰
۱۶۰
پ

تثبیت صدرنشینی آلمان در شب درخشش اونداف

آلمان به بهترین شکل ممکن از لغزش هلند استفاده کرد.

طرفداری: در چارچوب دور سوم مرحلۀ گروهی لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی بوسنی و هرزگوین در استادیوم بلینو پولیه میزبان تیم ملی آلمان بود. شاگردان یولیان ناگلزمان از همان ابتدا کارشان را هجومی شروع کردند و توانستند به‌خوبی بر بازی مسلط شوند. میزبان نیز در ابتدا عملکرد خوبی از خود در خط دفاع نشان داد؛ اما پس از ۳۰ دقیقه سرانجام مقاومت‌شان مقابل حملات آلمانی‌ها در هم شکست و دنیز اونداف موفق شد دروازه‌شان را باز کند. البته پیش‌ازاین گل، فرصت باز کردن دروازه الکساندر نوبل را داشتند؛ اما ضربۀ ارمیدین دمیروویچ با بد شانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه اونداف موفق شد یک گل دیگر هم به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری ۲-۰ مانشافت به پایان برسد.

تثبیت صدرنشینی آلمان در شب درخشش اونداف

در نیمه دوم نیز بازی به همین شکل دنبال شد. حملات آلمان ادامه پیدا کرد و بوسنی نیز روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی حساب باز کرده بود. هم اونداف و هم گنابری موفق شدند دروازه بوسنی را باز کنند؛ اما هر دو گل آن‌ها به دلیل قرارگیری در موقعیت آفساید، مردود اعلام شد. در نهایت این ادین ژکو و میزبان بودند که از موقعیت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کردند و موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شدند. پس از آن، تلاش‌های هر دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر بی‌فایده بود و بازی با برتری 2-1 آلمان به پایان رسید.

اکنون با این پیروزی و با توجه به تساوی هلند مقابل مجارستان، آلمان با هفت امتیاز صدرنشین گروه 1 لیگ ملت‌های اروپا است و حالا باید خود را برای جدال حساس با لاله‌های نارنجی‌های در روز دوشنبه آماده کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج