۱۴۶۱۳۵۴
۹۲
۹۲
پ

هلند، ۱۰ نفره از باخت به مجارستان گریخت

در شب اخراج کاپیتان، لاله‌‌های نارنجی ۱۰ نفره با گل دنزل دومفریز به حداقل حقشان در بوداپست آرنا رسیدند.

طرفداری: تیم‌های ملی فوتبال مجارستان و هلند در دیداری از چارچوب دور سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

هلند، ۱۰ نفره از باخت به مجارستان گریخت

پس از ۱۰ دقیقه بازی آرام دو تیم، حملات هلند به سمت دروازه میزبان آغاز شد. تیجانی ریندرس، هافبک میلان می‌توانست خیلی زود لاله‌ها را به گل برساند که هشیاری دروازه‌بان مجار مانع از آن شد. لحظاتی بعد، همکاری دومینیک سوبوسلای و رونالد سالای نزدیک بود به گل اول مجارستان منجر شود که توپ سالای در نهایت از کنار دروازه به بیرون رفت.

هلند به بازی مالکانه و حملات خود ادامه می‌داد تا اینکه در دقیقه ۳۲ و خلاف جریان بازی، مجارستان به گل اول دست پیدا کرد. ارسال تماشایی ناژ از جناح چپ، رولاند سالای که در نقطه کور محوطه جریمه هلند یارگیری نشده بود را در صاحب توپ کرد تا مهاجم گالاتاسارای با یک شوت‌ تک‌ضرب و دقیق، دروازه لاله‌های نارنجی را فرو بریزد. 

هلند برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه اول تلاش زیادی کرد. شوت کودی خاکپو با مهار تماشایی دیبوژ به بیرون رفت و در ادامه ضربه سر دی فرای نیز با واکنش دروازه‌بان مجارستان دفع شد. نیمه اول با برتری ۱-۰ میزبان خاتمه یافت.

در نیمه دوم هلند بار دیگر مالکیت توپ را در دست گرفت و سعی در ایجاد روزنه در قلب خط دفاعی مجارستان داشت. استفان دی فرای در این نیمه هم دوبار شانس گلزنی به دست آورد که از دست داد. توپ‌های هلند یا توسط دفاع محکم مجارها دفع می‌شد یا اگر از آن عبور می‌کرد، سدی به نام دیبوژ جلوی لاله‌ها می‌ایستاد.

کار، جایی برای هلند سخت‌تر شد که ویرجیل فن دایک در دقیقه ۷۹ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. با این حال، سماجت شاگردان رونالد کومان باعث شد تا آن‌ها با گل تساوی‌بخش دنیا دومفیریز به کمترین حقشان از این بازی برسند. مدافع اینتر روی ارسال کودی خاکپو، دروازه میزبان را در دقیقه ۸۳ گشود.

هلند با این تساوی ۵ امتیازی شد و در رده دوم گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا باقی ماند. در این گروه، آلمان با ۷ امتیاز صدرنشین است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج