۱۴۵۸۴۴۳
۳۱۸
۳۱۸
پ

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به شهادت سیدحسن نصرالله

مدیرعامل پرسپولیس گفت: صهیونیست‌ها گور خودشان را در همان خرابه‌های حاصل از انفجار بمب‌ها کنده‌اند و نمی‌دانند قرار است در همان خرابه‌های غزه و لبنان دفن شوند.

خبرگزاری ایرنا: رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با جنایات‌های تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از یاران ایشان و سردار سرفراز سپاه پاسداران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید ضایعه تاسف بار شهادت مبارز عالی‌قدر جهان اسلام، سید حسن نصرالله، یاران ایشان و سردار رشید اسلام، عباس نیلفروشان را به خانواده‌های ایشان و مردم غیور ایران و لبنان تسلیت و به این ارواح پاک تبریک بگویم.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به شهادت سیدحسن نصرالله

وی افزود: این فرهنگ عاشورایی ما است که هر چند برای از دست دادن چنین انسان‌های بزرگی تسلیت می‌گوییم ولی در نهایت شهادت، فیض و آرزویی است که از رسیدن به آن شادمان می‌شویم. در چنین فرهنگی شکست، هیچ معنایی ندارد چون تا زمانی که در صحنه حضور دارید بلای جان دشمنان اسلام هستید و در لحظه پرواز به آرزو و خواسته‌ای قلبی رسیده‌اید. هر قطره خونی که ریخته می‌شود نیز به مبارز و انگیزه‌ای قویتر بدل می‌شود. آنهایی که در طول سال‌ها دفاع مقدس، پیکار با داعش، چند دهه مبارزه با غده سرطانی منطقه و در عالی ترین درجه در کربلا و عاشورا این مفاهیم را عمیقا دریافته‌اند و به خوبی می‌دانند که تازه این شروع پیروزی‌ها و سربلندی‌هایی است که دشمن صهیونیستی در آینده نزدیک به خوبی آن را درک خواهد کرد. فهم این موضوع خارج از ادراک آنهاست ولی با آن مواجه خواهند شد، زمانی که بسیار دیر شده است.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: رژیم غاصب و ددمنش صهیونیستی، امروز رسواتر از هر زمانی است. جهان دیگر نمی‌تواند نبیند با چه رژیم و جریان خطرناکی علیه بشریت روبرو است. رژیمی که به هیچ اصول بین‌المللی و اخلاقی پایبند نیست و آماده است در هر لحظه وحشیانه‌ترین رفتارها را از خود نشان بدهد. بعد از حادثه کربلا هم چنین اتفاقی روی داد. آن سوی میدان که خود را پیروز می‌دید و از هیچ رفتار غیرانسانی پرهیز نکرد چنان رسوا شد که دیگر امکان ادامه حیات نیافت. این همان اتفاقی است که رژیم اشغالگر قدس باید منتظر آن باشد. برچیده شدن این رژیم بدون پیروزی در این عرصه ممکن نبود. بدون شناساندن هر چه بیشتر چهره شیطانی آنها به تمام دنیا ممکن نبود و به نظر من آنها از حالا فروپاشی خود را استارت زدند. حالا نه فقط ما که همه دنیا می‌داند تنها راه پایان یافتن این غائله ضد بشریت، حذف شدن صهیونیست از صفحه روزگار است.

رضا درویش اذعان داشت: کابوس سید بزرگوار حسن نصرالله و رزمندگان جان برکف او تازه از لحظه فرو افتادن آن بمب‌ها و ترور وحشیانه برای اسراییل آغاز شد. آن‌ها گور خودشان را در همان خرابه‌های حاصل از انفجار بمب‌ها کنده‌اند و نمی‌دانند قرار است در همان خرابه‌های غزه و لبنان دفن شوند.

وی افزود: حالا دیگر سید حسن نصرالله جاودانه و دست‌نیافتنی شده است. سید حسن نصرالله یه نفر نبود که بتوان او را حذف کرد. او یک جریان فکری بود. او خودش محصول یک جریان فکری بود که حالا با این شهادت جان بی‌شماری گرفته است. حالا دیگر نمی‌توانند به تعبیر خودشان او را بکشند. حالا سید حسن نصرالله‌ها در راه هستند. این تازه اول بدبختی و بیچاره‌گی اسراییل و آمریکا خواهد بود. حالا دیگر نمی‌توانند او را به چنگ بیاورند در حالی که همه جا حضور خواهد داشت و حضورش را در مخفی‌ترین جاهایی که ساخته‌اند، حس می‌کنند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مفهوم ادامه یافتن «نصرالله» همین است. نتانیاهو این بزرگترین قاتل دوران حالا بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی و شهروندان صهیونیستی است. او نابودی همه این ها را با دستانش رقم زد و تاریخ همه این‌ها را خواهد دید و می‌نویسد. سرداران ما اسم و رسم خودشان را به همراه دارند. آن ها از اولین لحظه به تن کردن لباس رزم و پاسداری باور داشته‌اند که برای این آب و خاک و اسلام سر به در می‌دهند ولی تن به ذلت نمی‌سپارند. آنها عزت را در مکتب امام حسین(ع) فرا گرفته‌اند. سردار عزیزمان عباس نیلفروشان سال‌ها در جستجوی شهادت بی‌تاب و بی‌قرار بود و از این رو هر جا خطر بود، حضور داشت.

وی افزود: رسم زندگی او و دیگر سرداران رشیدمان در هیچ برهه‌ای از زندگی‌شان، رسم انسان‌های عافیت طلب نبود. آنها شهید بودند، پیش از آن که به شهادت برسند. در ۸ سال دفاع مقدس، شهادت را جستجو کردند. در دوران مبارزه با فتنه داعش و دفاع از حریم اهل بیت(ع) در صحنه حضور پیدا کردند و سر آخر به لقاء الله پیوستند. تردیدی نیست که مردم عزیز کشورمان دل‌شان از جنایات رژیم صهیونیستی خون است. ملت شریف ایران یه حق خواهان خون‌خواهی فرزندان رشید و دلیر خود است و بیش از آن داغدار ملت‌های مظلومی است که به خاک و خون کشیده شده‌اند. رژیم صهیونیستی هم از یک چیز مطمئن باشد؛ ما ایرانی‌ها هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم و خواسته برحق ملت عزیزمان یک تکلیف غیر قابل گذشت و مصالحه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج