آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۴۰۰۵
۶۲۱
۶۲۱
پ

جنگ تمام‌عیار صعود در روز آخر بین مکزیک و اکوادور

مکزیک نتوانست از دیوار محکمی به نام رافائل رومو عبور کند؛ جامائیکا اولین گل خود در تاریخ رقابت‌های کوپا آمریکا را به ثمر رساند

طرفداری: بامداد امروز (پنجشنبه) هفته دوم مرحله گروهی کوپا آمریکا ادامه یافت و دو بازی از گروه B این رقابت‌ها برگزار شدند:

جنگ تمام‌عیار صعود در روز آخر بین مکزیک و اکوادور

اکوادور ۳-۱ جامائیکا
از ساعت ۲:۳۰ بامداد، دو تیم اکوادور و جامائیکا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۳-۱ اکوادور به اتمام رسید. کیسی پالمر در دقیقه ۱۳ دروازه خودی را به اشتباه باز کرد و کندری پائز که قرار است از سال ۲۰۲۵ برای چلسی به میدان برود، در دقیقه ۴+۴۵ و از روی نقطه پنالتی اختلاف را دو برابر کرد تا اکوادور با برتری ۲-۰ به رختکن برود. در نیمه دوم جامائیکا سراپا حمله شد و توانست در دقیقه ۵۴ و توسط میکائیل آنتونیو یکی از گل‌های خورده را جبران کند. با این حال اکوادور اجازه نداد کار به اما و اگر کشیده شود و با گلزنی در دقیقه ۱+۹۰ توسط آلان میندا، خیالش از بابت پیروزی را راحت کرد.

با این نتیجه، اکوادور اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا را کسب کرد به صعود از گروهش امیدوار ماند، جامائیکا هم بدون امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

جنگ تمام‌عیار صعود در روز آخر بین مکزیک و اکوادور

ونزوئلا ۱-۰ مکزیک
دیگر بازی گروه B از ساعت ۴:۳۰ بین دو تیم ونزوئلا و مکزیک آغاز شد که این بازی با یک گل به سود ونزوئلایی‌ها به اتمام رسید. با وجود حملات متعدد مکزیک، این ونزوئلا بود که به گل رسید و در دقیقه ۵۷ توسط خوزه سالومون روندون حساب کار را ۱-۰ کرد. در ادامه مکزیک هرچه زد، به در بسته خورد و رافائل رومو، سنگربان ونزوئلا، اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. مکزیک در دقیقه ۸۷ صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما رومو با واکنش دیدنی خود، این توپ را هم مهار کرد تا ستاره تیمش در جدال امروز باشد.

با این نتیجه، ونزوئلا دومین پیروزی خود را جشن گرفت و صعودش به دور بعدی را مسجل کرد، مکزیک نیز امیدوار است با درخشش در بازی پایانی خود مقابل اکوادور، شکست امروز را جبران کرده و جواز حضور در مراحل حذفی را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج