۱۳۸۹۷۶۱
۱۸۵۴
۱۸۵۴
پ

۲ هافبک سابق استقلال در مسیر بازگشت

با دو بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به این تیم مذاکراتی انجام شده است.

خبرآنلاین: تیم فوتبال استقلال که نیم فصل اول لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان برد، این روزها شرایط خوبی سپری نمی‌کند. سعید مهری، قراردادش را با استقلال فسخ کرد و کوین یامگا نیز با مصدومیت شدید از ناحیه چشم روبه‌رو شده و احتمالاً فصل را از دست خواهد داد. با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال، هنوز تکلیف پیوستن رافائل سیلوا به این تیم نیز مشخص نیست.

جواد نکونام دو لیست از نفرات مدنظرش را به مسئولان استقلال داد، اما جذب بازیکن در نیم فصل کار سختی است و تیم‌ها حاضر نیستند بازیکن‌شان را به هر قیمتی به تیم دیگری بدهند.

به نقل از تسنیم، در این میان اما صحبت‌هایی با فرشید باقری، هافبک مس رفسنجان و فرشید اسماعیلی، هافبک نساجی مازندران انجام شده تا آنها به جمع آبی‌پوشان بپیوندند، دو بازیکنی که چند سال در استقلال بازی کرده بودند و با قرار گرفتن در لیست مازاد جدا شدند! باقری و اسماعیلی درخواست رضایت‌نامه از باشگاه‌های‌شان را دارند و حتی اسماعیلی همراه نساجی به اردوی ترکیه نرفت اما گفته می‌شود با درخواست هر دو نفر مخالفت شده است.

استقلالی‌ها برای اینکه حداقل جای بازیکنان جدا شده بازیکنی بگیرند، دوباره سراغ گزینه‌هایی رفته‌اند که خیلی در یکی دو سال اخیر فروغی نداشته‌اند، به خصوص اسماعیلی که سال گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج