قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۶۹۲۷۹
۱۳۲۹
۱۳۲۹
پ

پرسپولیس، ناامید از بازگشت مهاجم هلندی

اگرچه یورگن لوکادیا، وعده بازگشت ۴۸ ساعته را به مدیران پرسپولیس داده اما در ساختمان باشگاه کمتر کسی به بازگشت او امیدوار است.

ورزش سه: اگرچه یورگن لوکادیا، وعده بازگشت ۴۸ ساعته را به مدیران پرسپولیس داده اما در ساختمان باشگاه کمتر کسی به بازگشت او امیدوار است.

پرسپولیس، ناامید از بازگشت مهاجم هلندی

 یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس بامداد دوشنبه سرانجام وعده خود مبنی بر خروج از کشور را عملی کرد تا به زعم خود در کنار فرزندانش باشد.

نکته عجیب در مورد لوکادیا این است که او به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که خروجش از کشور تنها ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد و آخر هفته در ایران خواهد بود.

اما باوجود این قول لوکادیا، لحن او به شکلی بوده که حتی مدیران پرسپولیس نیز آن را باور نکردند و انتظار ندارند که لوکادیا به ایران بیاید.

این در حالی است که البته پرسپولیس به همکاری خود با لوکادیا پایان نخواهد داد و تا هفته آخر منتظر بازگشت او خواهد نشست تا شاید با حل مشکل خانوادگی، یورگن به ایران بازگردد اما در غیر اینصورت احتمالا باید منتظر تشکیل یک پرونده حقوقی بین طرفین ماند.

یورگن لوکادیا در تمرین روز شنبه قرمزها حضور داشت و هیچکس انتظار درخواست خروج از کشور را نداشت اما حالا همه چیز بین او و پرسپولیس تیره و تار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج