۱۲۲۰۸۲۲
۶۸۱
۶۸۱
پ

یک کمبود شدید در لیست نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی در نقل و انتقالات حضوری فعال داشته که هنوز موفق به جذب مهاجم نشده است.

ورزش سه: پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی را به خدمت بگیرد و این در حالیست که گفته می‌شود تلاش این باشگاه در بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

با این حال هواداران این تیم همچنان در انتظار مشخص شدن وضعیت جذب مهاجم توسط این تیم هستند. بعد از جدایی مهدی طارمی و علی علیپور، پرسپولیسی‌ها هیچ گاه نتوانسته‌اند مهاجمی تمام عیار و با کیفیت در طول فصل داشته باشند و آمار مهاجمانی که در ترکیب این تیم به میدان رفته‌اند شاید به صورت مقطعی خوب بوده اما هیچ وقت نیاز کامل تیم را برطرف نکرده است.

اکنون اما باشگاه به شدت مقدمات جذب مهاجم برزیلی را دنبال می‌کند و امیدوار است با انتقال کاسیانو به این تیم، بخش عمده‌ای از ضعف تیم در سالیان اخیر برطرف شود. آخرین آقای گلی پرسپولیس در لیگ مربوط به دوران حضور مهدی طارمی و بعد از آن علی علیپور است و اکنون سرخ‌ها علیرغم تغییراتی که در این بخش داشته‌اند، از حیث آماری نتوانسته اند مهاجمی در قواره آقای گل و تمام کننده در طول فصل و بدون نوسان را در اختیار داشته باشند.

باید دید مدیران باشگاه در شرایطی که تا به اینجای نقل و انتقالات رضایت هواداران را بهمراه داشته‌اند، با جذب مهاجمی باکیفیت شرایط را کاملا به سود خود خواهند کرد یا خیر.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج