۹۸۴۴۰۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کدام استان‌ها در خطر سیلاب هستند؟

به گفته گودرزی بارش‌های مرکز، شرق و جنوب کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و در استان های کرمان، هرمزگان و فارس احتمال جاری شدن سیل وجود دارد.

میزان نوشت: به گفته گودرزی بارش‌های مرکز، شرق و جنوب کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و در استان های کرمان، هرمزگان و فارس احتمال جاری شدن سیل وجود دارد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس استان‌های همدان، مرکزی، قم، دامنه‌های البرز استان‌های قزوین، البرز، تهران بار پراکنده و وزش باد گاهی با رعدوبرق پیش بینی می‌کنیم.

وی افزود: همچنین در استان‌های جنوبی هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و بوشهر بارش پراکنده خواهیم داشت.
گودرزی درباره وضعیت جوی فردا اظهار کرد: فردا در شمال غرب منطقه البرز شرقی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان جنوبی، در جنوب استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و نوار شرقی کشور بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق گزارش شده است.

وی ادامه داد: فردا بعدازظهر بارش‌ها در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان شدت دارد و امکان سیلابی شدن معابر وجود دارد که به مردم توصیه می‌کنیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد. همچنین روند تغییرات دمایی افزایشی و میانگین ۳ تا ۵ درجه خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: تهران کمی ابری است و در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: گرم‌ترین مرکز استان اهواز با دمای ۳۳ درجه و سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای ۲ درجه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج