۹۸۰۲۴۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آثار بی‌توجهی به کرونا تا دو هفته بعد بروز می‌کند

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، گفت: آثار تغییر رفتار جمعیتی در تهران که باعث افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس می شود، ظرف ۹ تا ۱۴ روز آینده نمایان می شود.

خبرگزاری مهر: علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در بازدید از خط تولید مواد ضد عفونی کننده یکی از کارخانجات شوینده، خواستار تلاش برای توزیع رایگان محصولات بهداشتی به اقشار کم برخوردار تهران شد و افزود: با این اقدام می‌توانیم در حالی که برخی از مردم در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارند برای مقابله با ویروس کرونا این محصولات را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی درباره وضعیت اپیدمی کرونا در استان تهران توضیح داد: علاوه بر منحنی پیش بینی کرونا که در تمام دنیا وجود دارد، در تهران ترددهای غیر ضروری، بازگشت مسافران نوروزی و حجم قابل توجه جمعیت درون شهری باعث تکانه‌های سینوسی شکل شده و پیش بینی‌ها و تحلیل‌های آماری را با مشکلاتی رو به رو می‌کند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها در چهار روز اخیر، یادآور شد: البته بخشی از این افزایش آمارها ممکن است به خاطر افزایش شتاب غربالگری و بیماریابی از طریق سامانه سیب، سلامت و تماس‌های ۴۰۳۰ با مردم باشد.

زالی افزود: ارزیابی آثار تغییر رفتارهای جمعیتی، شکل گیری کلونی‌ها و خوشه‌های جمعیتی که ممکن است روزهای آینده در تهران با آن رو به رو باشیم در زمینه ابتلاهای جدید و مراجعه به بیمارستان‌ها ۹ تا ۱۴ روز آینده مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: آثار این تغییرات رفتاری در مورد میزان افراد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه سه هفته بعد و در مورد تعداد فوتی‌ها یک ماه آینده مشخص می‌شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، یادآور شد: این بدان معناست که اگر امروز با تغییر میزان جمعیت در سطح شهر رو به رو باشیم نتیجه آن تا دو سه روز آینده تغییری در آمارها ایجاد نمی‌کند بلکه نتایج آن با تأخیر مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم پول رو از جونشون بیشتر دوس دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو لابد حسابت پره ک نمیفهمی

    • حسین

      ما بی توجهی کردیم یا رییس دولتت

    • بدون نام

      کرونا یک نعمت است برای این مسئولین ، فعلا کرونا مهمان عزیزی است و....ادامه‌ داره !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج