۸۹۸۷۰۱
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

تخلفات بزرگ در واگذاری اردوگاه شهید باهنر

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در واگذاری اردوگاه شهید باهنر تخلفات بزرگی انجام شد، گفت: افرادی که در این زمینه ذینفع هستند و از این رانت استفاده می‌کنند سعی دارند ماجرا را در مسیری قرار دهند که معامله غیرقابل فسخ باشد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در واگذاری اردوگاه شهید باهنر تخلفات بزرگی انجام شد، گفت: افرادی که در این زمینه ذینفع هستند و از این رانت استفاده می‌کنند سعی دارند ماجرا را در مسیری قرار دهند که معامله غیرقابل فسخ باشد.

بهرام پارسایی با اشاره به بررسی وضعیت اردوگاه شهید باهنر در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار کرد: ماه‌ها این موضوع در مجلس مطرح بود و نسبت به نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر ابهاماتی وجود داشت، بر اساس اطلاعاتی که واصل شد، تخلفات بزرگی در این رابطه انجام شده است.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ از مراجع ذیربط استعلام کرد و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم؛ طبق مستندات موجود، تخلف بزرگی در نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر صورت گرفته است و این تخلف در سال ۹۵ حدود ۸ هزار میلیارد تومان بود.

فروش سهام برای ایجاد مشکل در مسیر فسخ معامله اردوگاه باهنر!

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: وزیر قبلی آموزش‌وپرورش اذعان داشت که این معامله فسخ شده است اما طبق اطلاعاتی که در کمیسیون بدست آورده‌ایم این معامله همچنان به قوت خود باقی است و حتی در این مسیر قرار می‌گیرد که با فروش سهام آن شرکت، جمعیت بیشتری را درگیر موضوع و فسخ معامله را با مشکل مواجه کنند.

پارسایی ادامه داد: اردوگاه باهنر جزو اموال بیت‌المال و از حقوق جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان است بنابراین کمیسیون اصل ۹۰ و نهادهای نظارتی نهایت دقت را می‌کنند تا اجحافی که صورت گرفته است، اصلاح شود.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا آموزش و پرورش اردوگاه شهید باهنر را از دست داده‌ است؟" متذکر شد: اردوگاه باید برگردد چون نحوه واگذاری آن با تخلف همراه بوده و اینگونه نیست چون قرارداد آن امضا و انتقال داده شده است، غیرقابل برگشت باشد اما افرادی که در این زمینه ذینفع هستند و از این رانت استفاده می‌کنند، سعی دارند ماجرا را در مسیری قرار دهند که معامله غیرقابل فسخ باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: این کمیسیون و نهادهای نظارتی اجازه نخواهند داد، حقوق فرهنگیان و دانش‌آموزان تضییع شود، شرکتی که خریدار است از گذشته قراردادهایی با وزارت آموزش و پرورش داشت و البته مطالباتی هم داشت و به بهانه پرداخت مطالبات، کل اردوگاه را به ثمن بخس به این شرکت واگذار کردند.

پارسایی در پایان تأکید کرد: قطعاً جلوی این معامله گرفته خواهد شد و واگذاری انجام نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی

      خدا حق مردم را از حلقوم دزدها و غارتگران، در هر لباس و مقام، در بیاورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا هم با همین ادماس

    • بدون نام

      کجای دنیا میشه اینجوری تری یاردر شد

    • ابر

      اردوگاه شهید باهنر هم دادن رفت!!!

      پاسخ ها

      • نظری

        سلام نگران نباشید درست میشه

    • بدون نام

      پس وزیر وقت کجا بود و اگر هم بوده به چه حقی اموال عمومی را واگذار کرده ، قطعا قبل از هر اقدام دیگر اول باید وزیر مربوطه و سایر مسؤلین فرصت طلب و دزد دستگیر و بصورت علنی طوری که مردم به وضوح در جریان قرار بگیرند محاکمه و مجازاتیکه حقشان هست بشوند و اگر در این کشور مسؤلین دزد و غارتگران رو واقعا دستگیر و مجازات میکردند ، اینهمه ، غارت بیت المال صورت نمی‌گرفت ، بیچاره مردم و مملکت !!!!!!

    • بدون نام

      میشه اعلام کنید تو این مملکت کجاش فساد نیست؟

    • بدون نام

      واقعا چطور دلشون آمده آن اردوگاه باصفا با آنهمه خاطرات دانش آموزی چند نسل را واگذار کنند. کاش سر سوزنی انصاف باقی مانده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج