۸۸۱۲۱۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اظهارنظر شهردار تهران درباره «زیست شبانه»

شهردار تهران گفت: در خصوص زیست شبانه به این معنا که شهر همانگونه مثل صبح، زنده باشد این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد. البته فکر کردن به این موضوع به معنای باز بودن همه فضاها نیست.

خبرگزاری فارس: پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در مورد تجهیز مترو به واگن‌های جدید گفت: تمام تلاش ما این است که هم منابع را تامین کنیم و هم بضاعت داخلی را برای تولید واگن‌های مترو بالا ببریم. هفته گذشته توافقی را با معاونت علمی برای داخلی‌سازی واگن‌ها امضا کردیم که ظرف ۱۸ ماه این اقدام انجام شود و در خصوص سایر موارد هم برای تامین منابع در شرایط تحریم، فعال هستیم.

شهردار تهران گفت: در کنار این موضوع روی شبکه اتوبوسرانی فشار می‌گذاریم که دوهفته پیش برای تامین تعداد ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس فیات قرارداد بستیم که توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد و بازسازی اتوبوس‌های دوکابین را هم در دستور کار داریم. همچین در حال حاضر ۷۰ واگن ترخیص شده که در حال تولید است و برای حدود ۳۲۰ و ۶۴۰ واگن هم قرارداد بسته‌ایم.

حناچی درباره زیست شبانه گفت: در خصوص زیست شبانه به این معنا که شهر همانگونه مثل صبح، زنده باشد این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد. البته فکر کردن به این موضوع به معنای باز بودن همه فضاها نیست و تنها برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تامین نیازهای مردم باز خواهند بود و فضای شهر هم روشن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سالمند عبدالله نيازمند

      از مترو سخن بميان اند زمانى به سالمندان كارت مترو مجانى ميدادند. بعد تجديد نظر كردند با محدود كردن به ١٥٠ هزار تومان و ٩٠ درصد تخفيف فقط يك بار درسال سالمندان رامورد لطف قرار دادند از ان زمان تا امروز قيمت بليط مترو واتوبوسهاى تند رو. تا سه برابر و اتوبوس بخش خصوصى تا ٤ برابر افزايش يافت ! يك نفر در شهردارى يا شوراى شهر يااتوبوسرانى پيدا نشد كه تفكر، درك و علاج كند كه اين كارت ها نياز ٣، ٤ اكثر ٦ ماه يك سالمندست .
      لطفا اين نظر بشوراى شهر برسد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درتاييداقاى عبدالله نيازمند ديدگاه " از مترو سخن بميان امد
        كم و بيش اظهارات درست است كارت خيلى زود خالى "

    • آذین

      چیکار کنیم که شما اصلا طرح ندین ، مردم خیلی پول دارن که شبهام بخوان برن فروشگاه خرید کنن اخر سر هم لابد پول مصرف برقی که نطق کردین از مردم میخواین بگیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج