۶۲۱۸۱۹
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شلاق برای دو جوان که به دوست خود تجاوز کردند

چندی قبل جوان ۱۹ساله‌ای نزد مأموران پلیس ورامین رفت و از ۲نفر از دوستانش شکایت کرد. او گفت آنها به بهانه تفریح وی را سوار خودروی‌شان کرده‌اند اما در ادامه او را به بیابان‌های اطراف ورامین برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

همشهری نوشت: چندی قبل جوان ۱۹ساله‌ای نزد مأموران پلیس ورامین رفت و از ۲نفر از دوستانش شکایت کرد. او گفت آنها به بهانه تفریح وی را سوار خودروی‌شان کرده‌اند اما در ادامه او را به بیابان‌های اطراف ورامین برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

پسر جوان گفت: رفتار آنها اول خيلي دوستانه بود اما وقتي به جاي خلوتي رسيديم لحن‌شان تغيير كرد و گفتند چون پشت سرشان حرف زده‌ام مي‌خواهند من را تنبيه كنند. يكي از آنها من را با زور و تهديد مورد آزار و اذيت قرار داد و تهديد كرد اگر در اين‌باره با كسي حرف بزنم آنچه را كه اتفاق افتاده براي همه بازگو مي‌كند و آبروريزي راه مي‌اندازد.

اظهارات اين جوان در حالي بود كه متخصصان پزشكي قانوني نيز تأييد كردند كه وي مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. در اين شرايط ۲متهم شناسايي و دستگير شدند. جوان آزارگر در بازجويي‌ها اتهام تجاوز را انكار كرد. او گفت: مدتي قبل به شاكي مبلغي پول داده بودم و او حاضر نبود پولم را پس دهد. چند مرتبه تهديدش كردم كه اگر پولم را پس ندهد، از او شكايت مي‌كنم تا اينكه پيش‌دستي كرد و حالا براي اينكه پولم را پس ندهد، به دروغ مي‌گويد كه او را آزار داده‌ام.همه حرف‌هاي او دروغ است.

دومين متهم نيز به كلي همه‌‌چيز را انكار كرد. در اين شرايط پرونده به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه چند روز قبل به رياست قاضي بابايي و با حضور قاضي توليت برگزار شد، شاكي بار ديگر شكايتش را مطرح كرد و گفت: ۲متهم سوار يك وانت بودند و از من خواستند همراه‌شان بروم. من هم قبول كردم و سوار شدم اما نمي‌دانستم آنها چه نقشه‌اي برايم كشيده‌اند.آنها مسير را تغيير دادند و به حاشيه ورامين رفتند و يكي از آنها در ماشين من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

در ادامه رئيس دادگاه اتهام ۲متهم را به آنها تفهيم كرد و از آنان خواست به دفاع از خودشان بپردازند اما هر دو متهم اتهام‌شان را انكار كردند. با وجود اين قضات دادگاه پس از ختم جلسه رسيدگي وارد شور شدند و هر دو متهم را گناهكار تشخيص دادند. براساس رأي دادگاه متهم رديف اول به تحمل۱۰۰ضربه شلاق و ۲سال تبعيد محكوم شد و دومين متهم نيز به تحمل ۷۴ضربه شلاق محكوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      بهتر نبود دوتا متهم یکسان حکم می گرفتن تا برای بقیه درس عبرت بشه که حتی مشارکت درآزارو اذیت دیگران نکنند

    • بدون نام

      این مردا به خودشون هم رحم نمی کنن دیگه زن که جای خود داره
      اینا رو باید مقطوع النسل کنن بهترین حکم برای این بردگان شیطان همینه

    • بدون نام

      خوبه طرف دختر نبود و الا میگفتن تقصیر خودش بوده چرا پشت سر پسره حرف زده بوده حتماً پوشش درست نبوده حتماً خودش خواسته بعد دیده ازدواجی در کار نیست رفته شکایت کرده اصلا کرم از خود درخته اگه خودش نمیخواست هیچکس نمیتونست بهش نزدیک بشه
      راستش به خاطر شنیدن بیش از حد این حرفا دلم برای این پسر نمیسوزه اینم یکی مثل بقیه اگه بجای خودش این بلا سر یه دختر اومده بود همین حرفهایی رو میزد که باقی شون میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در به وقوع پیوستن یک جرم ، عوامل مختلف و اشخاص مختلفی نقش دارند نه یک شخص و یک عامل ، حتی جمله ای به طنز بود که میگفت منو دستگیر نکنید جامعه رو دستگیر کنید، ولی در هر حال آخرین عامل یعنی اقدام کننده به جرم را محاکمه می کنند مگر عواملی که آنها هم مستقیما در وقوع جرم نقش داشته باشند، حالا اینکه مردم چی میگن اون نشات گرفته از فرهنگ و آموخته های کودکی تا بزرگسالیشون و آنچه بیشتر دیده اند (در اصطلاح تجربه شخصی) می باشد

        دل سوزاندن امثال من و شما هم فایده و ضرری ندارد، قانون برای این است که سعی کند تا حدی ، حق از دست رفته را برگرداند

    • بدون نام

      برید خدا رو شکر کنید، قاضی براتون آدم ربایی هم می تونسته صادر کنه، از لحظه ای که شخص رو با تهدید و اجبار همراه خودتون بردید آدم ربایی صدق می کنه و مجازات 15 سال حبس.

    • بدون نام

      بایدهردوشون اعدام بشن

    • بدون نام

      اینا همه نشانه های اخر زمانه

    • مهدی گلپا

      متاسفم برای کسانی کع خیلی راحت از شرفشون می گذرند کسائی بودن مردن ولی نذاشتن شرفشون لکه دار بشه

    • parisa.a

      عه وا چرا نمیاین بگین همیشه پای یک زن در میان است؟

    • بدون نام

      حالا من با این شخص کار ندارم.د ر کل میگم پسری که خودشو عین دختر درست میکنه چرا از اینکه باهاش مثل جنس مخالف رفتار بشه گلایه داره .

    • میثم

      مگه مجازات لواط اعدام نیست؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج