۶۱۰۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نقش ۳ نماینده مجلس در اختلاس بزرگ

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: قرار بود وزیر دادگستری و دادستان کل کشور برای بررسی نقش سه نماینده در پرونده فساد سه هزار میلیاردی در این کمیسیون حضور پیدا کنند اما به دلیل غیبت اژه‌ای این جلسه به هفته آینده موکول شد.

تسنیم: رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: قرار بود وزیر دادگستری و دادستان کل کشور برای بررسی نقش سه نماینده در پرونده فساد سه هزار میلیاردی در این کمیسیون حضور پیدا کنند اما به دلیل غیبت اژه‌ای این جلسه به هفته آینده موکول شد.

الهیار ملکشاهی رئیس‌کمیسیون قضایی‌و‌ حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز قرار بود مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای برای پاسخ به سوال دو نفر از نمایندگان حضور پیدا کنند که به دلیل غیبت دادستان کل کشور این جلسه برگزار نشد.

وی افزود: جواد‌ کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد سوالی از وزیر دادگستری درباره نقش سه نماینده مجلس در پرونده فساد سه هزار میلیاردی مطرح کرده بودند و پاسخ به این سوال به جلسه هفته آینده کمیسیون قضایی موکول شد.

همچنین به نقل از خجسته رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به لزوم تجمیع بحث نظارت بر انتخابات‌های مختلف گفت: نظارت بر انتخابات فرآیندی تخصصی و مهم است که باید توسط نهادی تخصصی و آشنا به امر نظارت بر انتخابات انجام شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه رضا طلایی‌نیک مشاور کمیسیون شوراها با اشاره به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تجمیع انتخابات گفت که بر اساس پیشنهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام و تایید مقام معظم رهبری، مقرر شده که بحث نظارت بر تمام انتخابات کشور تجمیع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج