۵۷۶۲۹
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

رحيمی: هیچ کس مانند احمدی نژاد نمی‌شود

محمدرضا رحيمي عصر دیروز (سه شنبه) در همايش واگذاري هشت هزار واحد مسكن مهر استان خوزستان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشكي دزفول افزود: مديران و مسؤولان بسياري عاشق خدمت به مردم هستند اما هيچ كس مانند احمدي نژاد نمي شود.

خبرگزاری ایرنا: ّ محمدرضا رحيمي عصر دیروز (سه شنبه) در همايش واگذاري هشت هزار واحد مسكن مهر استان خوزستان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشكي دزفول افزود: مديران و مسؤولان بسياري عاشق خدمت به مردم هستند اما هيچ كس مانند احمدي نژاد نمي شود.

وي با اشاره به فعاليت هاي دولت خدمتگزار عدالت محور افزود: دولت نهم و دهم در همه امور پيشتاز بوده اما در بحث مسكن مهر حرف اول را مي زند؛ به گونه اي كه در زمان خلقت بشر تا به حال هيچ دولتي به اين گستردگي فعاليت ارائه نداده و مشكلات مردم را حل نكرده است.

رحيمي افزود: امروز هشت هزار واحد مسكن مهر در استان خوزستان افتتاح شد و افتتاح يك ميليون و ۵۰۰ هزار واحد ديگر به دولت يازدهم و دكتر روحاني سپرده شد كه در مرحله پيشرفت ۷۰ تا ۸۰ درصدي هستند.

وي با بيان اينكه دولت ۱۲۰ هزار ميليارد تومان در زمينه وام مسكن هزينه كرده است، افزود: با تمام مزاحمت هاي صورت گرفته و سنگ اندازي هاي دشمنان داخلي و خارجي، دولت نهم و دهم در همه امور پيشتاز بوده است.

رحيمي گفت: غرب به بهانه انرژي هسته اي با شديدترين تحريم ها سعي در متوقف كردن فعاليت هاي دولت داشت اما با تلاش روز افزون دكتر احمدي نژاد و مسؤولان لايق، اين امر محقق نشد.

وي گفت: دولت احمدي نژاد با فعاليت هاي صورت گرفته در جهان پيشتاز است. معاون اول رييس جمهوري كه وزير راه و شهرسازي، وي را همراهي مي كرد، روز سه شنبه در رأس هيأتي به استان خوزستان سفر كرد.

در اين سفر يكروزه چند طرح مهم مسكن مهر و پروژه هاي مهم بندري درخوزستان افتتاح شد.رحيمي همچنين در دومين همايش بين المللي صنايع تكميلي پتروشيمي در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ماهشهر حضور يافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      مردم مگه مثل احمدي نژاد هم بازم داريم؟
      واقعاً ، اره مردم داريم؟!؟!

    • مریم

      بر منکرش لعنت آقای رحیمی ... همه ی عالم معتقدند که " هیچ کس مانند احمدی نژاد نمی‌شود"
      به قول خانم رجبی احمدی نژاد معجزه ی هزاره ی سوم است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kerza

      جناب آقای رحیمی درست گفتید؛ واونهایی که نظر موافق ندارند بعداً پشیمان می شوند

    • بدون نام

      سنگ پا

    • ali

      حقیقت امر همینه که میفرمایید. کاملا موافقم. شاید هم 70 میلیون جمعیت ایران این حرف شما را قبول دارند: هیچ کس مانند احمدی نژاد نمی‌شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه 200 میلیون جمعیت ایران اینو قبول دارند و البته سندش هم موجوده

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد یه دونه ای !

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد یه دونه ای !

    • ترسو

      "به گونه اي كه در زمان خلقت بشر تا به حال هيچ دولتي به اين گستردگي فعاليت ارائه نداده و مشكلات مردم ( منظور از مردم در اینجا یعنی ما اطرافیان دکتر و فامیل و اقوام و کلا بر... و ... بچ )! را حل نكرده است"......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج