بمباران تبلیغاتی کاربران پیام رسان فیسبوک
به نقل از ونچربیت، قرار است صفحه خانگی یا Home پیام رسان فیس بوک به عنوان محل اصلی نمایش تبلیغات در نظر گرفته شود و کاربران در کنار پیامهای دوستان و آشنایان خود تبلیغات ارسالی فیس بوک را هم مشاهده کنند.
به نقل از ونچربیت، قرار است صفحه خانگی یا Home پیام رسان فیس بوک به عنوان محل اصلی نمایش تبلیغات در نظر گرفته شود و کاربران در کنار پیامهای دوستان و آشنایان خود تبلیغات ارسالی فیس بوک را هم مشاهده کنند.
فیسبوک این موضوع را به طور رسمی در نشست خبری خود در جریان همایش دو روزه MB ۲۰۱۷ در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا اعلام کرده است.
نمایش آزمایشی تبلیغات توسط پیام رسان فیس بوک از ژانویه گذشته و ابتدا در کشورهای استرالیا و تایلند آغاز شد. پیام رسان فیس بوک ماهانه حدود ۱.۲ میلیارد کاربر فعال دارد و لذا بستر مناسبی برای کسب درآمد تبلیغاتی محسوب میشود. فیس بوک امیدوار است بتواند از این طریق میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی به جیب بزند.
نمایش تبلیغات در پیام رسان فیس بوک تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ در تمامی کشورها آغاز میشود، امری که نگرانیها در مورد حفظ حریم شخصی کاربران این پیام رسان را از هم اکنون تشدید کرده است. در حال حاضر ۶۰ میلیون کسب و کار مختلف بر روی فیس بوک فعال است و انتظار می رود طیف گسترده ای از آنها از این خدمات تبلیغاتی جدید استقبال کنند.
ارسال نظر