۵۵۷۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اسد:

اروپا بهای کمک‌ به تروریست‌ها را می‌ پردازد

رئیس‌جمهوری سوریه ضمن تاکید بر اینکه نیروهای‌ حزب الله لبنان در سوریه حضور ندارند، اعلام کرد، اگر اروپایی‌ها به گروه‌های مسلح تروریست سلاح بدهند بهای آن را خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری سوریه ضمن تاکید بر اینکه نیروهای‌ حزب الله لبنان در سوریه حضور ندارند، اعلام کرد، اگر اروپایی‌ها به گروه‌های مسلح تروریست سلاح بدهند بهای آن را خواهند پرداخت.

بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در مصاحبه با روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، تاکید کرد: در صورتی که اروپا بخواهد به گروه‌های مسلح مخالف کمک تسلیحاتی کند بهای این اقدامش را خواهد پرداخت.

وی افزود: اگر اروپا مبادرت به این اقدام کند، در حقیقت کشورهای اروپایی به مقصد و هدفی برای تروریسم تبدیل می‌شود و در نهایت بهای این اقداماتش را خواهد پرداخت.

اسد همچنین اقدام کشورهای اروپایی در خصوص افزایش کمک‌ تسلیحاتی به مخالفان مسلح سوری را صادر کردن مستقیم تروریسم دانسته و اعلام کرد: تروریسم زمانی که بر سوریه سلطه یابد دیگر به هیچ وجه متوقف نخواهد شد بلکه پیام تروریستی‌اش را به سراسر اروپا نیز خواهد برد حال چه از طریق مهاجرت غیرقانونی تروریست‌ها و چه بازگشت تروریست‌های اروپایی به کشورهایشان، اما در نهایت تروریست‌ها به اروپا رفته و ایدئولوژی افراطی خود را چندین برابر بدتر در اروپا اجرا می‌کنند.

وی گفت: به نظر من این مساله باعث ایجاد اختلاف به ویژه اختلافات داخلی در اتحادیه اروپا می‌شود و هیچ راه فرار دیگری در این مورد وجود ندارد مگر اینکه این کشورها به همکاری با کشور سوریه بپردازند ولو اینکه از این مساله خوششان نیاید.

رئیس‌جمهوری سوریه درباره مفهوم مناطق آزاد در سوریه گفت: ما در جنگ نظامی نیستیم که بر بخشی از کشور سلطه یابیم و بخشی دیگر را از دست بدهیم. ما دو ارتش در برابر یکدیگر نیستیم لذا سرزمین اشغال شده‌ای که از دست دشمن خارج کنیم وجود ندارد بلکه ما یک ارتش قوی در برابر چندین گروهک و باند هستیم. درست است که ارتش به هر مکانی که اراده کرده وارد شده است اما ما می‌توانیم بر هر مکانی که وارد آن شویم سلطه کامل بیابیم اما در حال حاضر ارتش وظیفه‌اش این نیست که در همه مناطق سوریه حضور یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • جواد از یزد

      آقای بشار اسد دیگه باید فهمیده باشی تاریخ مصرفت گذشته و دیر یا زود باید بروی

      پاسخ ها

      • mohamaad

        عزیزم بشار اسد باید تا آخر دوره ریاست جمهوریش بمونه بهدش هم باید خود مردم سوریه سرنوشت کشورشون ررا مشخص بکنند نه تروریست ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج