رکوردشکنی تلویزیون در اولین مناظره انتخاباتی
پس از برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، که در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه از تلویزیون پخش شد، مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از میزان قابل توجه مخاطبان این برنامه خبر داد.
بنابر این گزارش، همچنین نظرسنجی های این مرکز که در تاریخ ۱۰ اردیبهشتماه در تهران و ۳۲ مرکز استان انجام شده، گویای این واقعیت است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظرات انتخابات ریاست جمهوری(۶ تا ۱۰ اردیبهشت) میزان مراجعه مردم به شبکههای رادیویی و تلویزیونی برای کسب اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از ۶۷.۲ درصد به ۷۴.۸ درصد رسیده، که این حجم استقبال و مراجعه در دو سال گذشته بیسابقه بوده است.
همچنین در همین فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکههای اجتماعی با کاهش همراه بوده و از ۲۳.۴ به ۲۱.۱ درصد رسیده است.
ارسال نظر