بامو M۴ CS، مهمان ویژه نمایشگاه شانگهای
شرکت بامو این بار با یکی از خودروهای بسیار هیجانانگیز سری ۴ به نام M۴ CS در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور پیدا کرده است.
بامو M4 CS از یک پیشرانه قدرتمند تویین توربو ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر بهره میبرد. این پیشرانه میتواند قدرتی معادل ۴۵۴ اسببخار تولید کند. توان این نسخه از سری ۴ بامو، ۲۹ اسببخار بیشتر از مدل استاندارد M4 و ۱۰ اسببخار بیشتر از نسخه M4 Competition Pack است. بامو M4 CS به یک جعبهدندهی ۷ سرعته دو کلاچه مجهز شده است و انتقال نیرو در آن، به رسم سنت همیشگی این خودروساز، به چرخهای عقب صورت میگیرد. برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۳٫۹ ثانیه زمان لازم دارید. حداکثر سرعت این خودرو ۱۵۸۰ کیلوگرمی، روی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
در طراحی BMW M۴ CS سعی شده که وزن آن حدالامکان کاهش پیدا کند. استفاده از فیبر کربن و پلاستیکهای تقویت شده در بخشهایی مثل در موتور، سقف، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب باعث شده تا مهندسان این شرکت به نتیجهای که میخواهند برسند و وزن خودرو را تا ۳۲ کیلوگرم کاهش دهند. طراحی این خودرو فرق زیادی با نسخههای M۴ این سری ندارد و طراحان سعی کردهاند هرچه بیشتر به سبک طراحی ویژه حال حاضر بامو وفادار بمانند. این خودرو از رینگهای خاکستری ۵ پر دوبل بهره میبرد. بامو M۴ CS در دو رنگ جدید آبی متالیک سان مارینو (San Marino Blue metallic) و خاکستری متالیک لیم راک (Lime Rock Grey metallic) قرار است عرضه شود.
نظر کاربران
یعنی خاک بر سرت که هنوز BMW رو می گی بی ام و،بعد داری درباره ماشین مطلب می نویسی.
چرا بنز اس۶۵ مدل ۲۰۱۸ فیس لیفت که در همان نمایشگاه تازگی داشت را پوشش ندادی
کاربر ۱۶:۵۰ در خود آلمان میگن ب ام و شما اگر دوست داری بگو بی ام دبلیو عیبی هم نداره اما دو مطلب
۱. حتی اگر یک کلمه خارجی ایرانیزه شده ما باید از اون استفاده کنیم نه از اصل خارجیش این مبنای زبان دانی وطنی است
۲. حتی اگر احساس کردیم چیزی از دیگران بیشتر بلد هستیم که معمولا هم احساس درستی نیست، آیا باید با فحش منظورمان را برسانیم؟