۴۸۸۸۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سبد معاش کارگران بسیار حداقلی بسته شده

فرامرز توفیقی می‌گوید: در جلسه شب گذشته ستاد مزد، سبد معاش بسیار حداقلی بسته شده و به طور قطع هزینه برآورد شده بایستی در تعیین دستمزد در نظر گرفته شود.

خبرگزاری ایلنا: فرامز توفیقی( عضو کارگری کارگروه مزد) با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مزد گفت: تمام تلاش گروه کارگری ستاد مزد بر این بود که سبد به گونه ای بسته شود که جای حرف و حدیث نباشد و با آمار و ارقام بتوانیم از ادله ارائه شده دفاع کنیم.

وی ادامه داد: با همه این اوصاف، سبد معاش، بسیار حداقلی بسته شده و با واقعیت های عینی معیشت تطابق صددرصدی ندارد؛ برای نمونه اقلام بسیاری حذف شده و حداقل قیمت های بازار در نظر گرفته شده.

توفیقی با بیان این که عدد بدست آمده (دومیلیون و چهارصد و هشتاد هزار تومان) در کمیته دستمزد مورد قبول سه ضلع مذاکرات قرار گرفته‌است، افزود: این عدد به شورای عالی کار ارسال خواهد شد و تصمیم‌گیری نهایی در این شورا انجام خواهد شد.

مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران تاکید کرد: بقیه مساله به شورای عالی کار مربوط می‌شود ولی آنچه مسلم است این است که نتایج به دست آمده بایستی در تعیین دستمزد لحاظ شود و قطعا همین هم خواهد شد.

توفیقی در انتها اظهار داشت: امیدوارم در جلسات شورای عالی کار، یک پیمان دسته‌جمعی دست یافتنی براساس نتایج شب گذشته حاصل شود و بعد سالها، یک گام مثبت برای حل مشکلات معیشتی کارگران برداشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی حقوق فعلی کارگرها که۸۰۰هست یک سوم حداقل حقوقی هست که شما محاسبه کردید! پس چرا فقط حرف میزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج