۴۴۳۷۳
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

افشاگری اقتصادی معاون اول احمدی نژاد

معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به گرانفروشان و کساني که سعي مي‌کنند با قيمت‌هاي گزاف، کالاها را به مردم بفروشند گفت: شب عيد را به کام مردم تلخ کردن و فرصت را غنيمت شمردن براي غارت کردن مردم، اين همت مردانه و مسلماني نيست، اين دوستي و مهرورزي با مردم نيست.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به گرانفروشان و کساني که سعي مي‌کنند با قيمت‌هاي گزاف، کالاها را به مردم بفروشند گفت: شب عيد را به کام مردم تلخ کردن و فرصت را غنيمت شمردن براي غارت کردن مردم، اين همت مردانه و مسلماني نيست، اين دوستي و مهرورزي با مردم نيست.

محمدرضا رحيمي که در جمع دست‌اندرکاران پروژه عمراني و سرمايه‌گذاري اداره کل بنادر و دريانوردي استان خوزستان در بندر امام خميني صحبت مي‌کرد، در بخشي از صحبت‌هاي خود با اشاره به افزايش قيمت پسته و توليدات اين محصول کشاورزي اظهار کرد: پسته و توليدات پسته ربطي به دلار و ارز ندارد و شب عيد عده‌اي مي‌خواستند آن را با قيمت ۶۰ هزار تومان به مردم بفروشند که آنها را متوقف کرديم و قيمت‌ها پايين آمد.وي ادامه داد: اين دوستي و مهرورزي با مردم نيست.

اينکه يک تاجر ميلياردي بخواهد با احتکار ۵ هزار تن بسته پسته حداقل ۵۰ ميليارد به جيب خود بزند، اين دوستي و مهرورزي به مردم نيست.

رحيمي با بيان اينکه"عده‌اي مي‌خواستند پسته را با نرخ صادراتي به مردم بفروشند"، افزود: با اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها در قيمت برخي از اقلام تغييراتي در حد ۱۰ الي ۱۵ درصد ايجاد شد، نه در حد ۲۰۰ يا ۴۰۰ درصد. عده‌اي فرصت را براي خالي کردن جيب مردم و سوءاستفاده غنيمت شمرده‌اند؛ در حالي که همه بايد به مصالح کشور فکر کنيم.

در اين شرايط اقشاري که درآمد ثابتي دارند مانند کارمندان دولت مجبورند صرفه‌جويي بيشتري بکنند و خانواده‌هايشان با تنگدستي بيشتري مواجه مي‌شوند؛ در حالي که ما بايد انصاف داشته باشيم و به اقشار مختلف مردم توجه کنيم.

معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به کساني که تلاش مي‌کنند با اف ز ايش قيمت‌ها به مردم فشار بياورند گفت: شما وقتي که مردم را تحت فشار قرار مي‌دهيد در صف آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها قرار مي‌گيريد و اين اقدامات ظلم است و خداوند نمي‌بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شمالی

      اقای معاون همه چی به همه چی ربط داره
      پسته برا تولید کود و سم نیاز داره عایا این اقلام جنس ارزان شد؟ که پسته ارزون بشه؟
      معاون همه چی گرون شد اینم روش ما عادت کردیم به گرون شدن اگه چیزی ارزون بشه تعجب میکنیم!!!

    • از اروميه

      آقا يه سوال:
      من ديروز رفتم از اين آب ميوه هاي پاكتي (سن ايچ) بگيرم روي قيمت محصول يه برچسبي زده بود فروشنده كه نوشته بود 4200 تومان- زير برچسب قيمت 2500 تومن بود. يعني احتمال زياد خريدشون كمتر از 2500 ت بوده ولي حالا با اين اتفاقات اخير كلي رو قيمت هاشون گذاشتن. آيا اين درسته يا نه بايد باهاشون برخورد بشه؟

    • dalton

      اين يه موردشه 100ها ازين دست داريم ! كه يه شبه ميلياردها به جيب ميزنن طرف تو كامرانيه برج ميزنه 3ماه پيش هر متر پيش فروش تحويل 2ساله 8.5ميليون .الان 14ميليون ميفروشه با وجود اينكه 1سال پيش 70%ساخته بوده اينارو كي قراره پيگيري كنه؟

    • پرند

      اینهمه دعوا سر فاز دوم هدفمندی آخرش یه دو ماه دیگه میگن : سوپرآز چند ماهی میشه فاز دوم اجرا شده خبر نداشتید مردم .....

    • babak12

      چرا ما ایرانیها همه تقصیرهارو گردن دیگران می اندازیم یا توقع کمک از دولت و نهادهای وابسته داریم اونهایی که مصاحبه اخیررئیس جمهوررو دیدن مجری برنامه درقسمتی ازمصاحبه اشاره ای به ماجرای دوسال پیش آلمان کرد کمتر کسی هست که ازاین اتفاق خبرداشته باشه، دوسال پیش مردم آلمان یک روز صبح باخبرمیشن که قیمت شیر یک یورو افزایش داشته بدون سروصدا وجنجال رسانه ای واعتراض به دولت ودیگران فقط درسکوت با نخریدن شیر اعتراض خودشون رو نشون دادن همون شب اعلام شد شرکتهای لبنی آلمان ازاین اتحاد مردم آلمان ضررمیلیاردی کردن آنگلا مرکل ازمردم عذرخواهی کرد واز فرداش قیمت ها به حالت قبل برگشتند چند ماه پیش هم ماجرای مشابهی برای مرغ درعربستان افتاد وبازهم نتیجه داد اما درایران برعکسه هرچیزی که گرون ترمیشه مردم برای خریدش بیشترعجله می کنن نتیجه این میشه که بعضی ها ندارترمیشن وبعضی ها پولدارتر، بهتره اول ازخودمون شروع کنیم

      پاسخ ها

      • کاریر

        اگر یه مورد دو مورد یا حتی چند مورد گرانی بود کاملا نظر شما درسته ولیکن همه ی موارد ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج