۴۱۰۷۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

افزايش ۵۰ تا ۱۰۰‌ درصدی قيمت گوشی

بنابر اعلام رييس انجمن فروشندگان سيم‌کارت، گوشي و لوازم جانبي طي ماه‌هاي اخير و به دنبال نوسانات ارزي قيمت انواع گوشي‌هاي تلفن همراه افزايش ۵۰ تا ۱۰۰‌ درصدي داشته است.

خبرگزاری ایسنا: بنابر اعلام رييس انجمن فروشندگان سيم‌کارت، گوشي و لوازم جانبي طي ماه‌هاي اخير و به دنبال نوسانات ارزي قيمت انواع گوشي‌هاي تلفن همراه افزايش ۵۰ تا ۱۰۰‌ درصدي داشته است.

افشار فروتن اظهار کرد: درباره‌ي ميزان افزايش قيمت گوشي‌هاي تلفن همراه در ماه‌هاي اخير نمي‌توان رقمي قطعي اعلام کرد اما اغلب اين گوشي‌ها بسته به مدل‌هايي که دارند افزايشي حدود ۵۰ تا ۱۰۰ درصدي داشته‌اند که به‌طور قالب اين افزايش قيمت براي گوشي‌هاي مدل جديد و هوشمند بيشتر بوده است.

وي در عين حال عنوان کرد: در حال حاضر در ميان مردم اغلب خريداران طرفدار گوشي‌هايي هستند که علاوه بر بهره‌مندي از امکانات متعدد از نظر قيمت در سطح متوسط قرار مي‌گيرند.فروتن ادامه داد: اين روزها گوشي‌هايي که از نظر امکانات در شرايط متوسط رو به بالا قرار دارند و از نظر قيمت در سطح متوسط قرار دارند، بيشترين حجم تقاضاي بازار را به خود اختصاص مي‌دهند.

اما رييس انجمن فروشندگان سيم‌کارت، گوشي و لوازم جانبي درباره قيمت انواع تلفن‌هاي همراه گفت: اگر گوشي‌هاي تلفن همراه را به سه دسته تقسيم کنيم، دسته اول که گوشي‌هاي بسيار ساده و حتي فاقد دوربين و حافظه محسوب مي‌شوند، معمولا قيمتي زير ۱۰۰ هزار تومان دارند.وي ادامه داد: گروه دوم مربوط به گوشي‌هايي مي‌شود که از امکاناتي مانند دوربين عکاسي و فيلمبرداري، حافظه، دسترسي به اينترنت برخوردار هستند که گوشي‌هاي اين گروه قيمتي بين ۱۰۰ تا ۷۰۰ تومان دارند و به همين دليل است که قدرت خريد کاربران در اين گروه بسيار زياد است.

او گوشي‌هاي ۷۰۰ هزار تومان به بالا را هم سومين دسته از گوشي‌هاي تلفن همراه دانست که اغلب به آنها گوشي‌هاي پيشرفته اطلاق مي‌شود و مي‌توانند کار نوت‌بوک را انجام دهند.وي در پايان يادآور شد: اين روزها بالاترين گوشي‌هاي بازار هم بالغ بر دو ميليون تومان قيمت دارند و به جديد‌ترين محصولات کارخانه‌هاي مطرح مربوط مي‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بچه هاکه این حرفاحالیشون نیست .والابخدا

    • ابوذر

      مجله جان تو هم هی نمک رو زخم ما بپاش! 2 میلیون پول باید بدیم واسه گوشی 600 تومنی...

    • بدون نام

      منکه با این خبرها دپرس میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج