۳۶۳۷۳۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

انتظاری كه از روحانی نمی رفت!

در نهايت پس از ۶ ماه رئيس‌جمهور محترم در آغاز سال آخر رياست‌جمهوري خود از طريق صداوسيما با مردم سخن گفت؛ با توجه به اينكه از يك هفته قبل تبليغات حضور آقاي روحاني در برنامه زنده كليد خورده بود و اتفاقا يك بار به دليل همزماني برنامه رئيس‌جمهور با پخش فوتبال زمان آن تغيير كرد و به روز سه شنبه ۱۲ مردادماه رسيد.

روزنامه آرمان - سيد احمد نبوي: در نهايت پس از ۶ ماه رئيس‌جمهور محترم در آغاز سال آخر رياست‌جمهوري خود از طريق صداوسيما با مردم سخن گفت؛ با توجه به اينكه از يك هفته قبل تبليغات حضور آقاي روحاني در برنامه زنده كليد خورده بود و اتفاقا يك بار به دليل همزماني برنامه رئيس‌جمهور با پخش فوتبال زمان آن تغيير كرد و به روز سه شنبه ۱۲ مردادماه رسيد.

شرايط به نحوي مهيا و آمده شد كه جامعه فرصت كافي براي تماشاي آن را داشته باشد واز آنچه رئيس‌جمهور در نظر دارد با مردم در ميان بگذارد آگاه شوند؛ انتظار همگان شنيدن مطالب جديد و جذاب بود و در حقيقت،مردم منتظر بودند با رئيس‌جمهوري رو به رو شوند كه خود را در دور دوم برنده مطلق انتخابات مي‌داند و شايد منتظر بودند تا دكتر روحاني سه شنبه شب اخبار خاص را بيان كند و همچنين با طرح موضوعات خاص پيروزي خود در انتخابات رياست‌جمهوري را به رخ رقيب بكشد اما اين طور نشد و رئيس جمهور از ابتدا با روحيه تدافعي و نزديكي خود با مخالفان دولت، مطالب را آغاز كرد كه اوج اين موضوع در طرح موضوع برجام و فيش‌هاي نجومي ديده شد.

در حقيقت ايشان سعي داشتند تا با لبخندي درباره سوال فساد در دولت خود را طبيعي جلوه دهد اما كاملا مشخص بود كه دفاع از قبل تعيين شده ايشان در اين بازي طراحي شده بود، چرا كه رئيس‌جمهور سعي مي‌كرد خود را در خط اصولگرايان نشان دهد و بتواند مخالفان خود را خلع سلاح كند و هيچ نگاه خاصي براي رضايت حاميان اصلاح‌طلب خود نداشت.

آقاي رئيس جمهور براي انتخابات ۹۶ راه خود را انتخاب كرده است و قصد دارد تا با نزديكي به جناح ميانه روي اصولگرا انتخاب خود را مسجل نمايد. اتفاقات درون مجلس, انتصابات جديد دولت، سكوت در برابر درخواست‌هاي مدني اصلاح‌طلبان و غيره نشان از نگاه رياست محترم جمهوري بخش بزرگي از آراي اصولگرايان در سال ۹۶ را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • babak

      انتظار داشتیم آقای روحانی بابت این ماهها و سالهایی که فرصت بدست آوردن این پولها و حقوق های نجومی رو در اختیار مدیران ارشد متخلف قراردادن از مردم عذر خواهی کنند اما نه تنها ایشون عذر خواهی نکرد بلکه با خنده ای از مردم تشکر هم کرد که اخبار در شبکه های اجتماعی رو دنبال می کنند و وعده آینده رو دادند که چنان می کنیم و چنین می کنیم و حقوق ها رو متعارف می کنیم ، حتی اگه این پولهای اضافه که از بیت المال حیف و میل شده به خزانه هم برگرده باز جای یک عذر خواهی از مردم مظلوم ایران باقیست مردمی که با هزاران امید و آرزو هر چهار سال یکبار به پای صندوق های رای میرن تا شاهد برابری و عدالت باشند ولی حیف که ...

    • بدون نام

      اصلا نیازی به شوی تلویزیونی نبود این حرفهای

      تکراری را بارها از روحانی شنیده بودیم

    • بدون نام

      ایشون ریس جمهور یعنی ریس مردم و نماینده مردم هستن,نه حامی منافع اصلاحات

    • بدون نام

      به نظر وقت پروژه گذر از روحانی هم رسیده...
      البته توسط دوستانشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج