۳۵۶۲۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دفاع و هشدار عارف

خط خبري كه تفرقه‌افكنان و مخالفان دولت در يكي، دو هفته اخير دنبال كرده بودند اين‌بار هم به بن بست خورد

روزنامه اعتماد: خط خبري كه تفرقه‌افكنان و مخالفان دولت در يكي، دو هفته اخير دنبال كرده بودند اين‌بار هم به بن بست خورد. رييس فراكسيون اميد كه حالا در انتخابات هيات رييسه دايم هم به عنوان رييس فراكسيون اصلي مجلس انتخاب شده است از اهميت انتخاباتي گفت كه كمتر از ١٠ ماه تا برگزاري آن باقي مانده است.

نه تنها دلخوري نداشت بلكه به خوبي از اهميت شرايط آگاه بود. در اين ميان اما علاوه بر هشدار دادن از اهميت اين انتخابات از انسجام فراكسيون اميد هم گفت. انسجامي كه از نگاه او اگر حفظ شود مي‌تواند در همان انتخابات هم تاثيرگذار باشد. محمدرضا عارف ديروز در مجمع عمومي فراكسيون اميد حرف‌هاي مهمي براي گفتن داشت. پاسخ انتقادهاي چند وقت اخير به عملكرد فراكسيون متبوعش را داد. رييس فراكسيون اميد خوب مي‌دانست كه منشأ انتقادها به فراكسيون كجاست. محمدرضا عارف تاكيد كرد نقدهايي كه از سوي «جوانان» و در «فضاي مجازي» مطرح مي‌شود نشانه يك دغدغه ارزشمند است؛ دغدغه‌اي كه محمدرضا عارف آن را ارزشمند مي‌داند از نگاه خيلي‌ها در چند وقت اخير مي‌توانست از نقاط ضعف فراكسيون اميد باشد.

عارف اما مي‌گويد كه فراكسيون اميد بايد اين سرمايه اجتماعي يعني حساسيت جوانان نسبت به عملكرد يك فراكسيون در مجلس را ارج بنهند. با وجود همه انتقادها اما مرد اول پايتخت معتقد است كه در چند وقت اخير اصلاح‌طلبان توانسته‌اند به انسجام خوبي برسند اما آسيب‌شناسي هم بايد صورت بگيرد. ديروز اعضاي مجمع عمومي فراكسيون اميد كه تعدادشان به ٨٠ نفر مي‌رسيد در مجلس گرد هم آمدند تا هم از عملكرد چند ماه اخيرشان ارزيابي داشته باشند و هم آنكه اعضاي دايمي تصميم‌گير در فراكسيون را انتخاب كنند. گزارشي كه از عملكرد هيات رييسه موقت اين فراكسيون داده شد برگزاري ١٥ جلسه از سوي اين هيات موقت بود. پس از اظهارات محمدرضا عارف نيز عده‌اي از اعضاي مجمع عمومي سوالاتي را در مورد عملكرد فراكسيون مطرح كردند. حالا فراكسيون اميد وارد مرحله جدي‌تري از عملكرد خود شده است و به نظر مي‌رسد كه كار جدي حالا در ميان آنها آغاز شده است.

جديت كار از هشدار محمدرضا عارف در مورد انتخابات پيش رو به خوبي مشخص است. رييس فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در نشست مجمع عمومي اين فراكسيون اظهار كرد: نقدهاي جوانان نشانه دغدغه ارزشمند آنها نسبت به فراكسيون اميد است. به گزارش ايسنا، محمدرضا عارف طي سخناني در نشست مجمع عمومي فراكسيون اميد گفت: نقدهاي جوانان در فضاي مجازي به فراكسيون اميد نشانه دغدغه ارزشمند آنها نسبت به اين فراكسيون است و بايد اين سرمايه اجتماعي را حفظ كرد. وي در بخش ديگري از سخنانش بيان كرد: با همه فراز و نشيب‌ها طي اين دو ماه توانستيم به انسجام خوبي دست يابيم اما بايد برخي نارسايي‌ها مورد آسيب شناسي قرار گيرد. عارف همچنين گفت: انتخابات رياست‌جمهوري سال ۹۶ انتخاباتي بسيار مهم است و فراكسيون اميد مي‌تواند با حفظ انسجام خود در اين انتخابات تاثيرگذار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج